حزب الله لبنان مظهر مقاومت اسلامی است

امام جمعه ورزنه گفت: حزب الله لبنان مظهر مقاومت اسلامی است و با حملاتی که انجام داد باعث شده شهرک‌های اشغالی به شهر ارواح تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد شیاسی ظهر امروز _جمعه بیست و هفتم مهر_ در نماز جمعه این هفته ورزنه اظهار کرد: ارتباط خانه و مدرسه یک امر بسیار مهم است و باید این ارتباط همیشگی باشد، چرا که نقش تعیین کننده فرزندان برعهده پدر و مادر است و این پیوند اولیا و مربیان باعث تقویت این تربیت خواهد شد.

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی و اهمیت ورزش افزود: ورزش باعث سلامت و شادابی روح و جسم خواهد شد و باید همه به ورزش و تحرک که باعث سلامتی می‌شود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه ورزنه با اشاره به اهمیت دادن به مکانی برای تفریح سالم بانوان، گفت: یکی از مطالبات بانوان، ایجاد مرکزی برای تفریح سالم برای این قشر جامعه هستند که البته باغ بانوان در حال ساخت و ساز است و باید تمام مسئولان جهت بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه مهم اهتمامی جدی داشته باشند.

شیاسی به مقاومت در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: در برابر جنایات رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی، راهی جز مقاومت و مبارزه نیست چرا که حمایت دولت‌های غربی و اروپایی دلیل مهمی دارد و این حمایت‌ها بخاطر غارت‌گری از کشورهای منطقه است وگرنه آمریکا در منطقه چه کاری دارد که همیشه باعث ایجاد ناامنی منطقه می‌شود.

وی افزود: هر کودکی که در غزه به شهادت می‌رسد، آمریکای جنایت‌کار و کشورهای اروپایی در این جنایت شریک هستند.

امام جمعه ورزنه تصریح کرد: مقاومت در برابر این ظالم‌ها هزینه دارد باعث شهادت نیروها و فرماندهان و همچنین خرابی و بی‌خانمانی می‌شود ولی هزینه مقاومت به مراتب کمتر از سازش با این ستمگران است.

شیاسی با اشاره به مرکز مقاومت، گفت: غزه مرکز مقاومت است و طوفان‌الاقصی سیلی محکمی بر پیکر رژیم جعلی صهیونیستی زد و بعد از گذشت یک‌سال از این عملیات با جنایاتی که اسرائیل انجام داد، نتوانسته به اهداف خود برسد و هرچه به جلوتر هم می‌رویم، افول این رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به حملات حزب الله لبنان تصریح کرد: حزب الله لبنان مظهر مقاومت اسلامی است و با حملاتی که انجام دادند باعث شده شهرک‌های اشغالی به شهر ارواح تبدیل شود.

امام جمعه ورزنه به همراهی کشورهای اسلامی اشاره و تاکید کرد: یمن به شمشیر مقاومت معروف شده است و تابه‌حال کشتی‌های بسیاری که به سمت رژیم صهیونیستی در حرکت بوده، توقیف کرده است وهمچنین مقاومت عراق و سوریه هم همراهی بسیار خوبی را با جبهه مقاومت دارند که اگر همه کشورهای اسلامی این وحدت و انسجام را داشته باشند، سریع‌تر این غده سرطانی محو خواهد شد.

شیاسی ادامه داد: ایران اسلامی ام‌القرای مقاومت است و مظلومان عالم همه دلگرم ایران هستند که مدافع مظلوم است و در برابر دشمن و ظالم ایستادگی می‌کند.

وی به تشییع شهید نیلفروشان اشاره و افزود: سردار رشید اسلام حاج عباس نیلفروشان از یادگاران دفاع مقدس بود و همیشه در آرزوی محو رژیم صهیونیستی بود و مردم با تشییع باشکوه پیکر این شهید عزیز ثابت کردند که ایران اسلامی با تمام توان از مقاومت حمایت خواهد کرد.

امام جمعه ورزنه خاطرنشان کرد: در کشور اختلاف سلیقه وجود دارد که این یک امر طبیعی است و این اختلاف نظرها باعث پیشرفت خواهد شد، اما در بین مردم و مسئولان یک وحدت و همدلی بسیار خوبی وجود دارد که همه گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان و مقدمه‌ساز ظهور امام زمان (عج) هستند و کسی که اعتقاد به مهدویت و ظهور دارد از هیچ ابرقدرتی هراسی ندارد.

کد خبر 801877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.