ترور خللی در اراده مجاهدان جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمنان اسلام همواره درصدد تضعیف بنیان‌های جامعه اسلامی بوده‌اند و ترور نیز از جمله حربه‌های مورد استفاده بوده‌است، اما دشمنان باید بدانند ترور خللی در اراده محور مقاومت ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید نصیر حسینی، امروز _جمعه بیست‌وهشتم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، اظهار کرد: شهادت یحیی سنوار رهبر مجاهدان فلسطینی نه تنها خللی در استراتژی و راهبرد جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه اراده و انگیزه جبهه مقاومت برای مبارزه با ظلم و دشمن بشریت یعنی اسرائیل غاصب را بیش از پیش تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه خواستند با جنگ و ترور ریشه انقلاب اسلامی را بزنند، اما خون جوانان و مردم ریشه انقلاب شد، افزود: سید حسن نصرالله را شهید کردند و با شهادت مسلمانان و فرماندهان حزب‌الله و حماس مقاومت زنده‌تر و هزاران انسان شایسته دیگر این پرچم را به‌دست می‌گیرند.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه با کشتن انسان‌های شایسته نمی‌توان حق را از بین برد، گفت: جنایتکاران جنگی همچون صدام، هیتلر، نتانیاهو، قاتلان سید الشهدا حتی اگر در این دنیا به مجازات برسند در قیامت نیز به حساب آن‌ها رسیدگی می‌شود.

وی خواستار دیده شدن فضاهای آموزشی، بهداشتی، درمانی، ورزشی، سبز و …در طرح‌های جامع و تفصیلی شهری شد و تصریح کرد: در برخی شهرهای استان از جمله «مادوان» به مسائل و مباحث شهرسازی توجه نشده و مشکلاتی پدیدار شده و فضای تفریحی و ورزشی وجود ندارد.

حسینی خاطرنشان کرد: ضروری است از این به بعد در شهرک‌سازی‌ها و طرح‌های جامع مسکن و روستاها به‌خصوص در مرکز استان نقشه جامعه مهندسی و پیش‌بینی‌ها لحاظ شود.

کد خبر 801870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.