مسلمانان راهشان را از سران خائن و حامی اسرائیل جدا می‌کنند

امام جمعه قزوین گفت:‌ مردم کشورهای اسلامی به‌دنبال عزت اسلام و مسلمین و حمایت از مظلومان و محرومان هستند، بنابراین مردم کم‌کم راهشان را بیشتر از گذشته از این سران ساکت، خائن و حامی دشمن صهیونیست جدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین اظهار کرد: برخی سران کشورهای ساکت امروز قتل عام مردم مظلوم را در لبنان و غزه و هر جای دیگری می‌بینند، اما تماشاچی هستند و پیش از این هم در قتل‌عام‌های عراق و یمن تماشاچی بودند، اما نام سران کشورهای اسلامی را با خودشان یدک می‌کشند.

وی افزود: سران دولت‌های ساکت در برابر صهیونیست‌ها و حامیان رژیم سفاک صهیونیستی یعنی آنانی که از این رژیم خونخوار حمایت می‌کنند و نمی‌خواهند موشک‌های یمنی به مقصد برسند، باید بدانند که پایگاه مردمی خودشان را هر روز بیشتر از روز گذشته از دست می‌دهند.

صهیونیست‌ها در جهان آینده جایی ندارند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه به کوری چشم این سران خائن موشک‌های مقاومت همیشه به مقصد رسیده‌اند، گفت: مردم به‌دنبال عزت اسلام و مسلمین و حمایت از مظلومان و محرومان هستند، بنابراین مردم کم‌کم راهشان را بیشتر از گذشته از این سران ساکت، خائن و حامی دشمن صهیونیست جدا خواهند کرد.

عابدینی افزود: سران دولت‌های ساکت بدانند که آینده منطقه خاورمیانه، آینده کشورهای اسلامی و آینده جهان با اراده مردم اداره خواهد شد. صهیونیست‌ها هم باید بدانند در آینده جهان جایی برای زندگی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها فکر نکنند اگر خیلی به آن‌ها فشار آمد به دریا می‌زنند یا با کشتی و هواپیما به جای دیگری هجرت می‌کنند، این‌ها جایی را برای هجرت ندارند، زیرا به هر کجا که بخواهند هجرت کنند آنجا آکنده از نفرت و خشم علیه آن‌ها است و این خشم و نفرت هر روز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین اینان باید بدانند که جز مرگ چاره دیگری ندارند.

فرزندان شهدای مقاومت در مقابل اسرائیل قدرتمندتر ایستادگی می‌کنند

خطیب جمعه شهر قزوین با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی گفت: بن‌گوریون اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده و مغز متفکر این شجره خبیثه بوده است، او سال‌ها پیش گفت کودکان و جوانان فلسطینی، فلسطین را فراموش می‌کنند.

عابدینی اضافه کرد: زمانی که بن‌گوریون این حرف را زد، یحیی سنوار ۱۱ ساله و محمد ضیف ۸ ساله بود، بعدها همین افراد مغزهای متفکر و رهبران قدرتمند غزه و فلسطین شدند و در مقابل صهیونیست‌ها قرار گرفته و صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کردند. فرزندان این بزرگان هم از اینان قوی‌تر ظهور خواهند کرد و نسل آینده بیشتر، جدی‌تر و قدرتمندتر در مقابل ظلم اسرائیل خواهد ایستاد.

وی ادامه داد: البته بن‌گوریون در جای دیگری هم گفته بود شکست اسرائیل در این جنگ به معنای پایان آن است، یعنی او پیش‌بینی کرده و گفته بود اگر اسرائیل در این جنگ شکست بخورد، دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و ان‌شاءالله به‌زودی چنین خواهد شد.

مقاومت اسلامی به عزت و اقتدار شهره شده است

امام جمعه قزوین در ادامه سخنانش به تشییع سردار نیل‌فروشان اشاره کرد و گفت: مردم قدرشناس ما مستشار مخلص و شجاع جبهه مقاومت، سرلشکر شهید عباس نیل‌فروشان را در تهران، قم، مشهد مقدس و اصفهان بسیار شکوهمندانه تشییع کردند.

عابدینی افزود: سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله حاج‌آقا مصطفی خمینی، فرزند بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را هم گرامی می‌داریم. این بزرگان خون دل‌ها خوردند تا زیرساخت‌های مقاومت اسلامی را ساختند و امروز این شجره طیبه مقاومت اسلامی است که در همه جای عالم شهره عزت و اقتدار شده است.

وی ادامه داد: رسول گرامی اسلام (ص) فرموده‌اند هر وقت خدا تصمیم بگیرد و اراده کند که اسلام را به قدرت و سربلندی برساند، هر ستمگر و ظالم لجوج و عنودی را در هم می‌شکند؛ ما بارها این درهم‌شکستن را به ویژه در ایام خرداد ۴۲ تا امروز دیده‌ایم و از امروز به بعد هم به لطف و عنایت خدا بیشتر خواهیم دید.

کد خبر 801849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.