سوت آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان زده شد

هفدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال بانوان امروز درحالی با برگزاری سه مسابقه در شهرهای اصفهان، کرج، سنندج پیگیری خواهد شد که دیدار خاتون بم و آوا تهران همچنین دیدار سلیمی بوشهر و ملوان انزلی به دلیل وجود مشکلات زیاد لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال بانوان امروز _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ با برگزاری سه مسابقه در شهرهای اصفهان، کرج، سنندج پیگیری خواهد شد در حالی که دیدار خاتون بم و آوا تهران همچنین دیدار سلیمی بوشهر و ملوان انزلی به دلیل وجود مشکلات زیاد لغو شده است؛ تیم خاتون که تازه از لیگ قهرمانان زنان آسیا بازگشته و از تشکیل تیم آوا نیز یک هفته می‌گذرد به همین دو تیم برای رسیدن به آمادگی لازم به زمان بیشتری نیاز داشتند، به همین علت سازمان لیگ با درخواست معوقه بودن این تقابل موافقت کرده است. فوتبال اصفهان پس از انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب آهن پس از چند سال وقفه در لیگ امسال با دو تیم سپاهان و تام در لیگ حضور دارد از طرف دیگر تیم شهرداری سیرجان به گل‌گهر تغییر نام داده است. تیم طاران البرز نیز دیگر تیمی است که به تازگی تغییر نام داده.

سپاهان اصفهان - گل گهر سیرجان

در یکی از دیدارهای هفته، سپاهان در ورزشگاه قدس اصفهان میزبان تیم گل گهر سیرجان است؛ تیم سپاهان در لیگ گذشته با هدایت نیلوفر اردلان همراه با جوان‌گرایی در کنار بومی گزینی در لیگ حضور داشت که در نهایت جایگاه چهارم را به دست آورد. سپاهان برای حضور در لیگ سال جاری هدایت خود را بار دیگر به دستان بیان محمودی سپرده تا با حضور چهره‌هایی مانند الهام فرهمند، فاطمه عادلی، رها یزدانی، ملیکا متولی، فاطمه اردستانی، میترا نظری، مرضیه نیکخواه، ثنا صادقی، گلنوش خسروی و روژین تمریان به عنوان یکی از مدعیان اصلی در لیگ حضور پیدا کنند.

تیم گل‌گهر با خرید امتیاز شهرداری سیرجان، پس از سپاهان و ملوان سومین باشگاهی ست که در لیگ برتر زنان و مردان فعالیت دارد. گل‌گهر با خریدهایی همچون زهرا خواجوی، زهرا سربالی و سمانه چهکندی با آمادگی بالا وارد لیگ شد است تا یکی از مدعیان باشد. از این رو تقابل دو تیم سپاهان و گل‌گهر در هفته نخست می‌تواند تقابلی جذاب و سرنوشت ساز باشد.

طلایی طاران البرز - تام اصفهان

در دیگر دیدار هفته، تام نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و در هفته نخست باید به مهمانی طلایی طاران البرز برود. تیم طاران البرز به تازگی تغییر نام داده و در فصل گذشته مسابقات با ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده بود.

تیم تام فرزانه نصری را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت نشانده است و مهناز رضازاده، سمیرا محمودپور، حلاله عبداللهی، ریحانه کردی، الهه عباسی، سحر رمضانی، هانیه علی‌مردانی، زینب شاطری، سارا ظهرابی‌نیا، مرضیه فیضی، هدیه کُر، روژین حیدری و فریماه کیانی را جذب کرده تا در اولین حضور در لیگ برتر بتواند نتایج مطلوبی کسب کند.

ایستا کردستان - پالایش گاز ایلام

دیگر دیدار این هفته بین دو تیم ایستا کردستان و پالایش گاز ایلام برگزار خواهد شد.

سوت آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان زده شد

برنامه بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - گل گهر سیرجان

(ساعت ۱۵ / ورزشگاه قدس اصفهان) فاطمه نصیری-نیلوفر محمدخانی- الهام آذر گشسب-فاطمه اسکندرزاده ۰ ناظر: زهراه فروزنده

طلایی طاران البرز - تام اصفهان

(ساعت ۱۵ / ورزشگاه انقلاب اسلامی البرز) مائده جعفری- بهاره سیفی نهاوندی- ژاله طوفان پور-زهرا غیاثوند- ناظر: انسیه خباز مافی نژاد

ایستا کردستان - پالایش گاز ایلام

(ساعت ۱۵ / ورزشگاه ۲۲ گلان سنندج) الهه سینکائی- فاطمه صالح آبادی- نازنین قربان پور-راحله پشابادی- ناظر: افسانه هاشمی

کد خبر 801786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.