۱۶۰ تخت به تعداد تخت های بیمارستان ضیایی افزوده می‌شود

پروژه خیری توسعه بیمارستان شهید ضیایی اردکان در هفت طبقه با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع، به عنوان یک پروژه خیری، نویدبخش ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه است و با اتمام آن ۱۶۰ تخت به تعداد تخت های بیمارستان ضیایی اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، اولین سفر شهرستانی محمدرضا بابایی به شهرستان اردکان انجام شد و استاندار یزد پس از حضور در بیمارستان ضیایی از پروژه‌های در دست احداث و به ویژه طرح توسعه بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مهندس سبزواری فرماندار ویژه اردکان و مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان حضور داشتند و محمدرضا بابایی استاندار یزد در جریان اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان قرار گرفت.

۱۶۰ تخت به تعداد تخت های بیمارستان ضیایی افزوده می‌شود

مصطفی پوردهقان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سجادی نژاد رئیس بیمارستان ضیایی در گزارشی ضمن برشمردن نیازهای بیمارستان صدارت، خواستار حمایت استاندار جهت اتمام هرچه زودتر این پروژه بزرگ شدند تا با راه‌اندازی آن بخشی از مشکلات مردم در زمینه درمان مرتفع شود.

طرح توسعه بیمارستان ضیایی از سال ۱۳۹۰ توسط خانواده خیر نیک اندیش مرحوم دکتر علی صدارت اردکانی آغاز و تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که انتظار می‌رود با حمایت مسئولان وزارت بهداشت و استان به زودی به بهره‌برداری برسد.

این پروژه در هفت طبقه با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع، به عنوان یک پروژه خیری، نویدبخش ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه است و با اتمام آن ۱۶۰ تخت به تعداد تخت‌های بیمارستان ضیایی اضافه می‌شود.

کد خبر 801769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.