شرایط هوادار در جدول لیگ برتر بهتر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: با توجه به درخواست مدیران باشگاه بیشتر به بازیکنان جوان میدان می‌دهیم و اگر تجربه تیمی برای استفاده از موقعیت‌های گل بیشتر شود و مطمئنم شرایط تیم هوادار در جدول بهتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سیدمهدی رحمتی امشب _پنج‌شنبه بیست‌وششم مهر_ در نشست خبری بعد از بازی تیمش با شمس‌آذر قزوین در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ایران اظهار کرد: بازی شمس‌آذر و هوادار بازی خیلی‌خوبی بود و امروز همه یک فوتبال تهاجمی و با موقعیت گل بالا دیدند.

وی اضافه کرد: با احترام به تیم شمس‌آذر کمترین حق ما کسب سه امتیاز بود و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم، اما در امر گلزنی بسیار بدشانس بودیم. شرایط تیم‌های هوادار و شمس‌آذر در جدول خیلی به هم نزدیک است و بنابراین شرایط بازی حساس بود و سوال من این است که چرا این بازی حساس نباید کمک‌داور ویدئویی نداشته باشد؟

سرمربی هوادار تهران ادامه داد: البته بازی قبلی هم جلوی تیم استقلال پنالتی بحق ما در دقیقه ۷ نگرفتند و اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، روند و جریان بازی عوض می‌شد و اعتقاد داریم با نبود وی‌ای‌آر در حق ما اجحاف شده است.

رحمتی با بیان اینکه امروز هم پنالتی ما را نگرفتند و دو امتیاز را از دست دادیم، گفت: چون تیم هوادار طرفدار ندارد، قرار نیست همه اشتباهات علیه ما باشد. امروز هم در شرایطی کارت زرد دوم را از داور را گرفتم که حقمان را طلب کرده و کمترین بی‌احترامی به داور نکردم.

وی افزود: به اعتقاد من بازی با شمس‌آذر باید کمک‌داور ویدیوئی می‌داشت تا هر تیمی مستحق بود، به حقش می‌رسید. خواهش ما از کمیته داوران این است که برای بازی‌های حساس وی‌ای‌آر داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با ذکر اینکه امروز در بازی با شمس‌آذر موقعیت گل‌های زیادی را از دست دادیم، گفت: فکر می‌کنم در هیچ جای دنیا این توپ‌ها به همین راحتی هدر نمی‌رود. در کل شمس‌آذر به جز گلی که روی کار تاکتیکی و تمرین‌شده زد و یک ضربه دیگر که به تیر دروازه خورد، موقعیت گل دیگری روی دروازه ما نداشت.

رحمتی تصریح کرد: هیچ شانسی به تیم شمس‌آذر برای ایجاد موقعیت دیگری ندادیم و ما امروز مثل تیم شمس‌آذر پرس از بالای زمین را در دستور کار قرار دادیم و هنگام ضدحمله هم تلاش کردیم با بازی مستقیم پشت دفاع شمس‌آذر صاحب موقعیت شویم.

وی ادامه داد: روند پیشرفت تیم هوادار روند مناسبی است. با توجه به درخواست مدیران باشگاه بیشتر به بازیکنان جوان میدان می‌دهیم و اگر تجربه تیمی برای استفاده از موقعیت‌های گل بیشتر شود و مطمئنم شرایط تیم هوادار در جدول بهتر می‌شود.

کد خبر 801742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.