بیش از پیش به هواداران نیاز داریم/ با پیروزی به مسیر درست برمی‌گردیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: پس از دو باخت متوالی، با پیروزی در بازی بعد راهی برای بازگشت به مسیر پیروزی پیدا می‌کنیم.

بالسا رادولوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دیدار هفته گذشته تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در لیگ دسته یک اظهار کرد: در مورد بازی با گل‌گهر، باید بگویم که دومین مسابقه سنگین پیاپی ما بود و دو باخت پیاپی داشتیم، اما شرایط این دو بازی متفاوت بودبود؛ در مقابل گل‌گهر شکست خوردیم چون واقعاً خوب بازی نکردیم، نظم و تمرکز نداشتیم و سرویس‌های ضعیفی زدیم که مشکلات بسیاری برای ما ایجاد کرد.

وی افزود: پس از بازی از بازیکنان خواستم که احساساتم را درک کنند، چراکه نمی‌توانستم بفهمم چرا برخی از بازیکنان اصفهانی انرژی و انگیزه لازم برای بازی کردن با تمام توان را در تیم سپاهان نداشتند؛ این اتفاقات بعضی اوقات به دلیل فشار زیاد طبیعی است، به‌ویژه برای بازیکنان جوان و امیدوارم بتوانیم این وضعیت را در آینده تغییر دهیم.

سرمربی تیم والیبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان در رابطه با مسابقه آتی خود بیان کرد: مسابقه پیش روی ما با کریمه قم اهمیت روانی زیادی دارد، چرا که پس از دو باخت متوالی، باید راهی برای بازگشت به مسیر پیروزی پیدا کنیم. ایمان دارم که تیم ما این توانایی را دارد، همچنین حضور هواداران برای ما بسیار حیاتی است و امیدوارم در این بازی‌ها به حمایت همه‌جانبه آن‌ها را داشته باشیم. بازیکنان ما شایسته حمایت هواداران هستند و مطمئنم که با این پشتیبانی، می‌توانیم فصل اول را با موفقیت به پایان برسانیم.

رادولوویچ گفت: پوریا صادقی که به تازگی به تیم ما پیوسته، پتانسیل بالایی دارد و با روحیه جنگندگی‌اش این را به خوبی نشان داده است؛ با وجود اینکه نیاز به زمان دارد تا با شرایط جدید تیم و باشگاه سازگار شود، یقین دارم که در آینده می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

وی در پایان گفت: اگر زمانی باشد که بیش از همیشه به هواداران نیاز داشته باشیم، اکنون است. هواداران باید بدانند که این بازیکنان افتخار سپاهان هستند و لیاقت حمایت دارند و در مقابل دوتیم کریمه قم و کاسپین حمایتشان را از ما دریغ نکنند.

کد خبر 801641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.