نصب ۴۵ نماد «سرو مقاومت» در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: ۴۵ نماد سرو مقاومت منقش به تصاویر سیدحسن نصرالله در راستای به تصویر کشیدن مقاومت حزب‌الله لبنان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در سطح شهر جانمایی شده است.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه همزمان با تشییع پیکر شهید نیلفروشان، نصف‌جهان رنگ و بوی مقاومت گرفته است، اظهار کرد: تابلوهای اسلیمی منقش به تصاویر شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان و پرچم‌های حزب‌الله به‌صورت تابلو روی پایه‌های روشنایی رفیوژهای رینگ ترافیکی اطراف شهر، بزرگراه‌های داخل و سطح شهر و زیرگذرها نصب شده است.

وی افزود: حدود ۲۰۰۰ پایه پرچم سامورایی حزب‌الله و ایران برای حمایت از جریان مقاومت و حزب‌الله لبنان در سطح شهر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: مسیر تشییع پیکر شهید نیلفروشان نیز مزین به پارچه‌های عرضی منقش به تصاویر شهدا و شعار «ما ملت امام حسینیم» و «ما ملت شهادتیم» شده است.

قنادنیا گفت: ۴۵ نماد سرو مقاومت منقش به تصاویر سیدحسن نصرالله در راستای به تصویر کشیدن مقاومت حزب‌الله لبنان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در سطح شهر جانمایی شده است.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری، اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان نیز اقدامات و فضاسازی‌هایی انجام داده که هم‌اکنون در سطح این کلان‌شهر قابل مشاهده است.

کد خبر 801640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.