بازخوردهای مثبت فعالیت اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری برای فضای سبز شهری

دبیر کمیته سیما و منظر و فضای سبز شهری مجمع کلان‌شهرهای ایران گفت: اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری کشور بستر مناسبی برای بهبود چالش‌های مهم فضای سبز کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیام جوادیان امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مهر_ در سی‌وپنجمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز کلان‌شهرهای کشور با تقدیر از استقبال کلان‌شهرها از این کمیته تخصصی اظهار کرد: کلان‌شهرهایی همچون مشهد، کرج و اصفهان اقدامات خوبی در مورد فضای سبز انجام داده است که اطلاعات و تجارب آن‌ها می‌تواند برای کلان‌شهرها مفید باشد.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت جدی تمام کلان‌شهرها برای اجرای صورت جلسات گذشته کمیته افزود: اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری کشور بستر مناسبی برای بهبود چالش‌های مهم فضای سبز کشور است.

دبیر کمیته سیما و منظر و فضای سبز شهری مجمع کلان‌شهرهای ایران تصریح کرد: یکی از بازخوردهای خوب این اتحادیه برای سازمان‌های فضای سبز درباره دبیرخانه کمیسیون ماده ۷ و صدور کارت ضابطان دادگستری است که نتیجه جلسات متعدد این اتحادیه با دادگستری است.

جوادیان ادامه داد: اتحادیه برای خرید ادوات و تجهیزات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه گواهی از سازمان شهرداری‌ها نیز می‌تواند کمک مناسبی به کمیته بدهد، البته نیاز است حق عضویت سازمان‌های خدمات شهری به موقع پرداخت شود تا اتحادیه بتواند به وظایف خود عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلان‌شهرهای کشور فعال‌ترین کمیته تخصصی مجمع کلان‌شهرها بوده و جلسات خود را به صورت فصلی برگزار می‌کند، گفت: نیاز است از بستر کارشناسی که ایجاد شده است بالاترین بازخورد و بهره‌وری را دریافت کرد.

دبیر کمیته سیما، منظر و فضای سبز شهری مجمع کلان‌شهرهای ایران خاطرنشان کرد: در سی‌وپنجمین کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز کلان‌شهرهای کشور درباره فهرست بهای فضای سبز، بانک جامع اطلاعاتی و اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری بحث و بررسی خواهد شد.

کد خبر 801630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.