بررسی اعتبار مورد نیاز طرح پزشک خانواده با حضور رئیس‌جمهور

رئیس‌جمهور در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی راهکارهای اجرای طرح پزشک خانواده برگزار شد، بر تمهید مقدمات لازم برای اجرای کامل این طرح برای همه ایرانیان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه‌ای که بعدازظهر چهارشنبه _بیست‌وپنجم مهر_ به ریاست مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، راهکارها و چگونگی اجرای کامل طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع و نحوه تأمین و تخصیص بودجه این طرح در چارچوب شبکه سراسری بهداشت و درمان کشور، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پزشکیان در این جلسه با تاکید بر اجرای کامل طرح پزشک خانواده در سطح کشور گفت: برنامه دولت این است که همه مردم تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

وی شفاف‌سازی بودجه‌های مربوط به نظام سلامت را ضروری توصیف کرد و افزود: ما می‌خواهیم با اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع کاری کنیم که حداقل همه افراد بازنشسته به صورت رایگان خدمات درمانی استاندارد دریافت کنند.

در این جلسه، پس از بحث و بررسی پیشنهادهای مطرح‌شده، چارچوب‌هایی برای نحوه تأمین بودجه این طرح تعیین و مقرر شد در جلسات بعدی نحوه اجرای آن بررسی شود.

کد خبر 801610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.