بزرگترین مادی کلان‌شهر اصفهان ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: پروژه ساماندهی مادی نیاصرم حدفاصل کوچه توکلی‌نسب تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی و ساماندهی مادی نیاصرم در محله کردآباد به‌عنوان بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین مادی کلان‌شهر اصفهان در حال انجام است.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: پروژه‌های پراهمیت این منطقه به دو دسته کلی تقسیم می‌شود که شامل پروژه‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهری و خدمات شهری است.

وی افزود: در بخش حمل‌ونقل و ترافیک شهری، مهم‌ترین پروژه تعریض بخشی از رینگ حفاظتی شهر در محدوده منطقه ۴ است که هم‌اکنون در حال اجرا است، همچنین پروژه تعریض و احداث تقاطع غیر هم‌سطح شهید فخری‌زاده و پل رودخانه از دیگر اقدامات مهم در این حوزه است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه سایه‌بان‌های ایستگاه‌های بی‌آرتی در خیابان حمزه و لاهور و ساماندهی ایستگاه‌های مربوط به خط بی‌آرتی خیابان حمزه دیگر پروژه‌های مرتبط با حمل‌ونقل و ترافیک شهری است، تصریح کرد: ایمن‌سازی رفیوژ میانی تونل بزرگراه شهید آقاخانی و شهید صیاد شیرازی نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

زمانی ادامه داد: تعریض پل عارف، احداث کندروی ضلع شمالی خیابان سلمان فارسی حد فاصل کوچه پیوند تا خیابان مطهری از دیگر پروژه‌های مرتبط با حمل‌ونقل شهری است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم منطقه ۴ در بخش خدمات شهری عنوان کرد: چند پروژه مهم برای بهبود زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان در حال اجرا است که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث مخازن آب از جمله مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی غدیر، مخزن ۵۰۰ متر مکعبی جانبازان و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی ارغوانیه اشاره کرد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان اضافه کرد: در زمینه فضاهای سبز و تفریحی منطقه پروژه‌هایی همچون احداث پارک سرو در محله زاینده‌رود در حال پیگیری است، علاوه بر این احداث مجموعه فرهنگی و تفریحی کوه نخودی نیز در دست اقدام است.

زمانی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم، احداث باغ تندرستی شامل دیوارکشی و روشنایی اطراف آن است که برای اسکان مسافران نوروزی و به‌عنوان کمپ اضطراری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در حوزه ساماندهی مادی‌ها، پروژه ساماندهی مادی نیاصرم حدفاصل کوچه توکلی‌نسب تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی و ساماندهی مادی نیاصرم در محله کردآباد به‌عنوان بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین مادی اصفهان که از غرب به شرق کشیده شده، در دست انجام است؛ بخشی از این مادی قبلاً ساماندهی شده است و در سال جاری بخش دیگری از آن، به‌ویژه در محله کردآباد، ساماندهی خواهد شد.

کد خبر 801609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.