شهرداری قزوین برای نصب المان‌های شهری در جنوب شهر اقدام کند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به ضرورت ایجاد عدالت در زیباسازی شهر قزوین گفت: به همین دلیل شهرداری قزوین باید نسبت به نصب المان‌های شهری در جنوب شهر به ویژه بوستان رز اقدام کند.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به ضرورت ایجاد عدالت در زیباسازی شهر قزوین اظهار کرد: به همین خاطر شهرداری قزوین باید نسبت به نصب المان‌های شهری در جنوب شهر به ویژه بوستان رز اقدام کند.

وی در طرح دیدگاه خود پیرامون ایجاد پایگاه اورژانس در بوستان رز افزود: با اصل این لایحه موافق هستم، اما با اینکه بخواهیم از فضای سبز شهروندان و از حق آنان برای این کار اختصاص دهیم، موافق نیستم، به همین خاطر شهرداری می‌تواند مکان دیگری را در همان منطقه برای این کار اختصاص دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار تعیین تکلیف زمین تجهیز کارگاه در این بوستان شد و خاطرنشان کرد: زمین تجهیز کارگاه در بوستان رز می‌تواند به یک مکان فرهنگی اجتماعی تبدیل شود و به همین خاطر ضرورت دارد تا شهرداری برای این مکان برنامه ریزی کند.

اللهیاری درباره وضعیت سینمای تابستانه در بوستان باراجین تاکید کرد: سینمای تابستانه مجموعه تفریحی بوستان فدک باراجین ظرفیت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تابستانی و همگانی در راستای نشاط اجتماعی است که مدتی است سیستم صوتی و نمایشگر آن دچار مشکل شده است.

وی ادامه داد: لازم است تا به این مسئله نیز توجه شود و نسبت به تعمیر و تجهیز سینمای تابستانه اقدام شود، در ضمن باید به روشنایی و ایجاد برج نوری در فضای بوستان فدک توجه و این موارد هم اصلاح شود.

کد خبر 801555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.