مدیریت شهری بر ساخت اماکن عمومی نظارت جدی‌تری داشته باشد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خواستار مناسب‌سازی ساختمان شهرداری‌ها برای استفاده گروه‌های مختلف جامعه در استان شد و گفت: نیاز است تا مدیریت شهری بر ساخت اماکن عمومی نظارت جدی‌تری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در گلستان، سیدمحسن حسینی صبح امروز – پنجشنبه بیست‌وششم مهر- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان ۲۲۴ هزار سالمند، ۵۷ هزار معلول و بیش از ۱۳ هزار جانباز در استان زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۴ درصد جمعیت استان را سالمندان، معلولان و جانبازان تشکیل می‌دهند، افزود: با وجود این تعداد قابل توجه اما امکانات شهری مناسب آنها مهیا نیست.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با تاکید به مناسب‌سازی شهر برای استفاده سالمندان، معلولان و جانبازان گفت: در حال حاضر به واسطه کمبود امکانات آنها نمی‌توانند به تنهایی و بدون کمک افراد دیگر در شهر و روستایی تردد کنند.

وی مشارکت در خدمات اجتماعی و استفاده از امکاناتی نظیر پارک، مسجد یا تردد به ادارات و نهادهای دولتی را حق هر شهروندی دانست و افزود: به دلیل فقدان زیرساخت‌های مناسب برای این افراد، آنها ناگزیر در خانه مانده‌اند.

وی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خواستار مناسب‌سازی ساختمان شهرداری‌ها برای استفاده گروه‌های مختلف جامعه در استان شد و گفت: نیاز است تا مدیریت شهری بر ساخت اماکن عمومی نظارت جدی‌تری داشته باشد.

کد خبر 801549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.