پاک‌سازی پارک‌های گرگان از معتادان و سگ‌گردان‌ها

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان در حال حاضر پارک‌های شهر گرگان از افراد معتاد، عاملان فروش مواد مخدر یا سگ‌گردان‌ها پاک و این فضای تفریحی به محیطی امن برای خانواده‌ها تبدیل شده است.

علی‌اکبر نودهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمن در گلستان با اشاره به وجود ۶۹ پارک در شهر گرگان اظهار کرد: برخی از این پارک‌ها بنا به دلایلی از جمله قرارگیری در موقعیت جغرافیایی خاص دارای معضلات اجتماعی بودند.

وی حضور فعال معتادان، فروش مواد مخدر و سگ‌گردانی را از جمله معضلات اجتماعی در پارک‌های شهر دانست و افزود: پس از بررسی این مشکلات، پیوست اجتماعی آن را جمع‌آوری کردیم و با شرکت‌هایی که با عنوان شرکت انتظام که زیر نظر فرماندهی انتظامی استان هستند، قرارداد امضا کردیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان ادامه داد: شرکت انتظام دوره‌هایی برای برخورد با مردم و رفع مشکلات در پارک‌ها گذرانده‌اند، از این رو از این شرکت در ساعاتی که در پارک مزاحم وجود داشت، استفاده کردیم و خوشبختانه اتفاق خوبی در پارک‌ها رقم خورد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پارک‌های شهر گرگان از افراد معتاد، عاملان فروش مواد مخدر یا سگ‌گردان‌ها پاک شده و این فضای تفریحی به محیطی امن برای خانواده‌ها تبدیل شده است.

کد خبر 801541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.