شهرداری هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر پله برقی پل‌های هوایی شهر اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد از خرابی پله برقی پل‌های هوایی شهر گفت: از شهردار خواهش دارم که هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر این پله برقی‌ها اقدام کند.

صفرعلی پایین‌محلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان ضمن انتقاد از خرابی پله برقی‌ها شهر گرگان اظهار کرد: یکی از این پله‌برقی‌ها در میدان شهرداری قرار دارد و فاصله آن تا اتاق شهردار بسیار ناچیز است، پس اینکه شهرداری متوجه فعالیت نداشتن پله‌برقی‌ها در این مدت نشده، غیرقابل پذیرش است.

وی با بیان اینکه شهرداری رقم بالایی در بخش عمرانی به عنوان بودجه تعیین کرده است، افزود: دلیل ساخت پله برقی در هر نقطه از شهر، کاهش ترافیک است اما از آنجایی که برخی شهروندان مانند سالمندان، معلولان و سایر گروه‌های جامعه امکان عبور از پل هوایی فاقد پله برقی را نداشتند، این امکانات در پله‌برقی‌های شهر ایجاد شد با این حال ماه‌هاست که این پله‌برقی‌ها بلااستفاده رها شده است و مردم برای عبور از عرض خیابان تردد می‌کنند.

وی پله برقی میدان شهرداری، خیابان جرجان و مقابل کوی انقلاب را دارای این مشکل دانست و اضافه کرد: مدت‌هاست که این پل هوایی‌ها به دلیل نقص فنی بلا استفاده مانده است، بنابراین از شهردار خواهش دارم که هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر پله‌برقی این پل‌های هوایی اقدام کند.

کد خبر 801528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.