مخابرات مشکل آنتی‌دهی در روستاهای قزوین را رفع کند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاها از جمله درخواست‌های مردمی است که لازم است به صورت تخصصی بررسی شود و رفع این مشکل باید از سوی مخابرات استان قزوین در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سالار آبنوش صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مهر_ در جمع مردم روستاهای شهرستان آبیک اظهار کرد: بخشی از دغدغه و درخواست‌های مردمی در حوزه تأمین آب و برق لازم به موضوعات کشوری باز می‌گردد که پیگیر این موضوعات در مجلس هستم.

وی افزود: رفع مشکل آن تن‌دهی تلفن همراه در روستاها از جمله درخواست‌های مردمی است که لازم است به صورت تخصصی بررسی شده و رفع این مشکل باید از سوی مخابرات استان قزوین در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با اشاره به اهتمام مجمع نمایندگان استان قزوین برای پاسخگویی به مطالبه‌های مردمی خاطرنشان کرد: در حوزه رفع مشکلات بخش‌های مختلف استان قزوین انسجام و هماهنگی بین هر چهار نماینده وجود دارد تا مطالبات مردمی در سطح استان برطرف شود.

آبنوش افزود: هیچ گاه وعده اجرای طرح یا پروژه‌ای را به مردم نداده‌ام، اما قول پیگیری تا حصول نتیجه و اعلام به مردم را می‌دهم، چرا که با مردم صادق هستم و پیگیری مشکلات مردمی را وظیفه خود می دانم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان محلی برای احصای مشکلات بهره می‌گیریم، ادامه داد: در جلسات و نشست‌های مردمی مشکلات و مطالبات مردم منطقه احصا شده و برای رفع این درخواست‌ها از کارشناسان و متخصصان بهره خواهیم گرفت.

نماینده مردم قزوین در مجلس در ادامه سخنانش با بیان اینکه استان قزوین به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور از قطعی‌های مکرر برق آسیب‌های فراوانی دیده است، گفت: در نشست‌های مستمر با تولیدکنندگان استان گلایه از قطعی برق در صدر محورهای تولیدکنندگان داخلی قرار دارد که این موضوع نیاز به پیگیری فوری دارد.

آبنوش اضافه کرد: قطعی برق تا رفع اساسی مشکل نیازمند مدیریت است تا کام مردم و تولیدکنندگان تلخ نشود. در ضمن کشاورزان و باغداران نیز در این زمینه متضرر شده و خواستار نظارت بر این موضوع هستند.

کد خبر 801507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.