کمک ۴۲۶ میلیون تومانی چهارمحال‌وبختیاری‌ها به مردم لبنان، غزه و یمن

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال‌وبختیاری گفت: مردم استان روزانه ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان به مردم این سه کشور کمک می‌کنند و تاکنون بیش از ۴۲۶ میلیون تومان وجه نقد جمع‌آوری شده است.

مسعود مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری پویش «به وقت همدلی» در راستای کمک‌رسانی به مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن اظهار کرد: مردم می‌توانند از طریق حضور در پایگاه‌ها و ایستگاه‌های هلال‌احمر مستقر در سراسر استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اعم از بالشت، پتو، زیرانداز، اقلام خوراکی، بهداشتی، مواد شوینده و سرویس پخت‌وپز کمک‌های خود را به مردم مظلوم، لبنان، غزه و یمن اهدا کنند.

وی با بیان این‌که ۱۵ پایگاه در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردم هستند، افزود: مردم خیر و نیک‌اندیش استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری یا مراجعه حضوری به مراکز اعلام شده کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای امدادرسانی به مردم غزه و لبنان اهدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری گفت: مردم استان روزانه ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان به مردم این سه کشور کمک می‌کنند و تاکنون بیش از ۴۲۶ میلیون تومان وجه نقد جمع‌آوری شده است.

مثنوی بیان کرد: کمک‌های غیرنقدی افراد از طریق راه‌های دریایی، زمینی و هوایی به مردم غزه، یمن و لبنان خواهد رسید.

وی با اشاره به روش‌های کمک به یمن گفت: شماره حساب بانک ملت ٩٩٩٩٩ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸ شماره شبای همین بانک IR920120000000000000099999 یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره هفت مربع برای کمک به یمن در دسترس است.

مثنوی ادامه داد: تماس با کد دستوری ستاره ۱۲ ستاره یک مربع و واریز وجه به شماره حساب ۹۹۹۹۹، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره شبا IR770170000000199999999003 راه‌های کمک به لبنان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: کمک به غزه از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ شماره شبا IR700100004101034741999998 یا شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره پنج مربع میسر است.

مثنوی عنوان کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای این کشورها در قالب پویش «به وقت همدلی»، با مشارکت ۶۰ نفر از اعضای امدادگران و نجات‌گران، داوطلبان، مربیان، اعضای خانه‌های هلال و جوانان در سراسر استان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تیم داوطلبی امدادونجات، اعضای جوانان، تیم‌های سحر (سفیران حمایتی روانی) و تیم‌های واکنش سری برای کمک به لبنان و فلسطین آماده اعزام هستند.

کد خبر 801437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.