کمک‌هزینه شهرداری برای حمل‌ونقل ۱۰۰۰ کودک معلول در اصفهان

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حمایت مدیریت شهری اصفهان از رفت‌وآمد فرزندان معلول به مدارس گفت: شهرداری اصفهان حدود سه سال است که کمک‌هزینه‌ای برای حمل‌ونقل حدود ۱۰۰۰ کودک ناتوان از نظر معلولیت فراهم کرده است‌.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موضوع ساختار منابع انسانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان به جنبه‌های مختلف وضعیت نیروی انسانی از جمله قراردادها، حقوق و دستمزد و کارایی و عملکرد این نیروها توجه داشته است.

وی با اشاره به اینکه اکثر کارکنان شهرداری از افراد شایسته و وقت‌گذار هستند، افزود: در صورتی که افرادی وظایف خود را به درستی انجام ندهند، لازم است که ساختار اداری و سازمانی شهرداری به گونه‌ای تنظیم شود که این موضوعات به دقت مورد پیگیری قرار گیرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: هدف این است که کارایی سیستم شهرداری روز به روز افزایش و در عین حال وضعیت حقوق و رفاهیات کارکنان بهبود پیدا کند.

سامع با اشاره به احساس مسئولیت مدیریت شهری و ارتباط آن با شهروندان گفت: روابط عمومی شهرداری اصفهان برنامه دارد تا با حضور در مساجد، صدای مردم را بشنود و نیازها و مشکلات محلات و مناطق شهری را جمع‌آوری کند؛ این اقدام به منظور تدوین برنامه و بودجه سال ۱۴۰۴ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این اطلاعات می‌تواند در تدوین بودجه سال آینده تأثیر بسزایی داشته باشد، همچنین قرار است شهردار، معاونان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در این برنامه‌ها حضور داشته باشند و به‌صورت مستقیم با مردم ارتباط برقرار کنند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حمایت مدیریت شهری اصفهان از رفت‌وآمد فرزندان معلول به مدارس خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان حدود سه سال است که کمک‌هزینه‌ای برای حمل‌ونقل حدود ۱۰۰۰ کودک ناتوان از نظر معلولیت فراهم کرده و این لایحه به شورای اسلامی شهر آورده شده است که به خانواده‌ها کمک می‌کند تا بخشی از هزینه‌های حمل‌ونقل فرزندان معلول خود را جبران کنند.

سامع با اشاره به موضوع توسعه حمل‌ونقل برقی در شهر گفت: ۵۰ تاکسی برقی قرار است در آینده نزدیک وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی اصفهان شود؛ البته خودروهای برقی که توسط مردم خریداری می‌شود، نیاز به ایستگاه‌های شارژ دارد، از این‌رو شهرداری در حال تدوین برنامه‌ای برای نصب ایستگاه‌های شارژ سریع در سطح شهر است.

وی افزود: این ایستگاه‌ها در پارکینگ‌ها و سازمان‌های مختلف شهرداری در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد، در این راستا بعضی از شرکت‌های داخلی شروع به تولید این ایستگاه‌ها کرده‌اند و استقبال بیشتری از تولیدات داخلی در این زمینه شده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نصب ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در شرکت توسعه سپاهان در مجاورت کوه صفه تاکید کرد: چهار ایستگاه شارژ برای خودروهای برقی در این نقطه از شهر نصب شده است و امیدواریم که این خدمت به مرور در سطح شهر اصفهان گسترش پیدا کند و در نقاط مختلف شهر در دسترس شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 801433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.