رژیم صهیونیستی در اندازه‌ای نیست که ایران را تهدید کند

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیمی که کمتر از یک‌هفتادم مساحت ایران اسلامی و یک‌پنجم مساحت استان اصفهان را در اختیار دارد، در اندازه‌ای نیست که بخواهد یا بتواند مقابل این ملت شجاع و این کشور بزرگ عرض اندام کند یا حتی عملیات روانی انجام دهد.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان در اصفهان اظهار کرد: با توجه به روحیه حماسی مردم ولایی اصفهان، ان‌شاءالله امروز شاهد تشییع پرشکوهی در شهر شهیدان خواهیم بود.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم انقلابی اصفهان از ابتدای انقلاب تاکنون افزود: اصفهان در دوران دفاع مقدس شهری بسیار مؤثر بود و با ۲۳ هزار شهید، بیشترین میزان شهادت را نسبت به جمعیت کل کشور داشت، همچنین فرماندهان بزرگی را به انقلاب اسلامی هدیه کرده است؛ امروز نیز اصفهان دین خود را به جبهه مقاومت به‌خوبی ادا کرده است و تاکنون سه فرمانده شهید و جهادی یعنی شهید زاهدی، شهید حجازی و شهید نیلفروشان را در راه مقاومت هدیه کرده است.

شهید نیلفروشان به آرزوی خود در راه مبارزه با اسرائیل رسید

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شخصیت این شهید مقاومت گفت: با توجه به آنچه که خود شهید نیلفروشان مطرح کرده بود، ایشان در یک خانواده انقلابی زندگی کرده بود و پدرشان هم فعال انقلابی بود و از شش سالگی آرزوی مبارزه با رژیم صهیونیستی را داشته است؛ این شهید بزرگوار بارها مطرح کرده بود که آرزو دارم در راه مبارزه با اسرائیل شهید شوم و به این آرزوی خود رسید و در دنیا و آخرت جاودانه شد.

وی ادامه داد: شهید نیلفروشان به عنوان یک شهید در دل مردم ایران هم جاودانه شد و ما امروز باید این افتخار را به ایشان و خانواده ایشان و ملت ایران تبریک بگوییم، چرا که این شهید بزرگوار تمام عمر خود را در راه جهاد گذاشت و تمام آرزویش این بود که در این راه به شهادت برسد و به آرزوی خود رسید و در واقع سرمایه‌ای برای ملت ایران شد.

حضور مردم در مراسم تشییع شهید دشمنان را ناامید خواهد کرد

حسینی ابراز کرد: حضور مردم در این مراسم می‌تواند مشت محکمی بر دهان مستکبران باشد و دشمنان را ناامید کند، به‌ویژه در شرایط فعلی که رژیم جعلی صهیونیستی از ترس به تهدید روی آورده اما هنوز جرئت حمله پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود همچون حضور پرشور مردم در نماز جمعه نصر که طی آن مقام معظم رهبری با آن همه رشادت به میدان آمدند و حتی پیش از نماز مشغول خواندن قرآن شدند و سپس خطبه مفصلی را قرائت کردند و نماز را با آداب کامل ادا کردند و با فرماندهان و افراد بنای صحبت گذاشتند و در واقع یک عملیات روانی قوی بر ضد دشمن انجام شد، امروز نیز مردم در تشییع شهید مقاومت حضوری پرشور و حماسه‌ای دوباره بیافرینند.

اسرائیل در اندازه‌ای نیست که علیه ایران عرض اندام کند

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: نماز جمعه نصر ترس زیادی بر دل ساکنان و مسئولان رژیم صهیونیستی انداخت و نتانیاهو تلاش می‌کند همچون اقدام ایران، با تهدید حمله ترس بسیار زیادی بر دل مردم ایران بیندازد، اما به لطف الهی موفق نشده است؛ رژیمی که تقریباً کمتر از یک‌هفتادم مساحت ایران اسلامی و یک‌پنجم مساحت استان اصفهان را در اختیار دارد، در اندازه‌ای نیست که بخواهد یا بتواند مقابل این ملت شجاع و این کشور بزرگ عرض اندام کند یا حتی عملیات روانی انجام دهد و به‌هیچ‌وجه قابل مقایسه هم نیست.

فعال شدن اهل سنت در جبهه مقاومت

وی درباره جایگاه مقاومت در جهان اظهار کرد: امروز مقاومت جایگاه خود را در جهان پیدا کرده است و علاوه بر شیعیان جهان، در بین اهل سنت نیز جایگاه مناسبی دارد و مسلمانان اهل سنت نیز در بحث مقاومت بسیار فعال شده‌اند و مقاومت روزبه‌روز قوی‌تر و پرشورتر و قاعده‌مندتر ظاهر می‌شود.

کد خبر 801417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.