اجرای نهضت بهسازی و آسفالت معابر شهر مهران

سرپرست شهرداری مهران از آغاز عملیات اجرایی بهسازی ،زیرسازی و روکش آسفالت معابر سطح شهر مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حیدر ناصری امروز _ چهارشنبه بیست و پنجم مهر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از گسترده‌ترین و دنباله‌دارترین حوزه‌های فعالیت شهرداری، احداث، نگهداری و بهسازی معابر است.

وی افزود: مدیریت شهری در شهر مهران همواره با حفاری‌های گسترده ادارات خدمات‌رسان مواجه بوده است که کار ساماندهی معابر سطح شهر را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

سرپرست شهرداری مهران تصریح کرد: مدیریت شهری مهران با توجه به امکانات موجود خود کار بهسازی، ترمیم کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را در برنامه کاری خود دارد.

ناصری خاطرنشان کرد: در همین راستا دو اقدام مهم مدیریت شهری شهرداری مهران شامل بهسازی و لکه‌گیری معابر سطح شهر و عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت معابر می‌باشد که در حال اجرای شدن است.

وی ادامه داد: شهرداری مهران پیوسته و بدون توقف پروژه‌های مختلفی را جهت اجرا در نقاط مختلف شهر با اولویت نقاط کمتر برخوردار در دست اقدام دارد که در این میان اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت در معابر، زیر سازی معابر خاکی و لکه‌گیری آسفالت معابر شهر با توجه به نیازسنجی‌هایی که صورت گرفته در دست اجرا است.

کد خبر 801392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.