راه اندازی اولین سایت جامع نوبت دهی خدمات تصویر برداری پزشکی در کشور
راه اندازی اولین سایت جامع نوبت دهی خدمات تصویر برداری پزشکی در کشور

پرتویاب، اولین بانک جامع خدمات تصویر برداری پزشکی در کشور است که با هدف معرفی مراکز تصویر برداری، نوبت دهی و مشاوره خدمات ایجاد شده است.

با گسترش استفاده از اینترنت و پیشرفت تکنولوژی راهکارهای مختلفی در جهت تسهیل ارائه خدمات پزشکی ارائه شده اند. این روزها نوبت دهی سنتی به دلیل مشکلاتی که برای شخص ایجاد میکند با نوبت دهی آنلاین جایگزین شده است. امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند به صورت آنلاین برای دریافت نوبت اقدام کنند. از این رو تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان به معرفی اولین سایت جامع نوبت دهی خدمات تصویر برداری پزشکی در کشور بپردازیم.

پرتویاب، اولین سایت جامع نوبت دهی خدمات تصویر برداری پزشکی

سامانه پرتویاب نخستین بانک جامع خدمات تصویر برداری پزشکی در کشور است که به منظور معرفی مراکز تصویربرداری، نوبت دهی و مشاوره خدمات تصویربرداری پزشکی ایجاد گشته است. هدف اصلی سامانه پرتویاب این است که بهترین مراکز تصویربرداری پزشکی در کشور را به شما معرفی کند. پرتویاب به بیماران کمک می کند تا با توجه به نوع خدمات درخواستی، بیمه پایه تکمیلی و شهر مورد درخواست برای انجام خدمات، مراکز را به صورت دقیق فیلتر نمایند و از بین مراکز یکی را انتخاب نمایند. توجه داشته باشید که نقطه آغاز به کار وب سایت پرتویاب از کلان شهر شیراز می باشد و به زودی برای مراکز تصویربرداری سراسر کشور قابل دسترسی می باشد.

خدمات سامانه پرتویاب

در این بخش برای شما عزیزان به بررسی خدمات سامانه پرتویاب می پردازیم. که این خدمات شامل انواع ام ار ای، سی تی اسکن، اسکن هسته ای، رادیولوژی مداخله ای (نمونه برداری، آنژیوگرافی و...)، ماموگرافی، سونوگرافی، عکس رنگی (رحم، روده، معده، مری، مثانه، کلیه و...)، پت اسکن، رادیولوژی، رادیوتراپی، تراکم استخوان و رادیوگرافی دندان می باشد.

مزایای دریافت نوبت اینترنتی خدمات تصویربرداری پزشکی

یکی از مزایای اصلی پرتویاب این است که اختیارات نوبت دهی را در اختیار مراکز قرار می دهد تا در نظم و برنامه پایه مراکز اختلالی به وجود نیاید و موجب نارضایتی پزشک و بیمار نشود. وجه تمایز دیگر پرتویاب امکان مشاوره با متخصصین رادیولوژی برای گزارش تصاویر پزشکی است و این امکان برای بیمارانی که نیاز به گزارش سریع تصاویر پزشکی دارند که می تواند به علت اورژانسی بودن شرایط بیمار باشد و یا بیمارانی که از شهر های اطراف مراجعه کردند و امکان اسکان چند روزه ندارند و باید جواب را به متخصص و یا جراح مربوطه نشان دهند تا در مورد وضعیت بیمار تصمیم گیرند مزیت بزرگی است.

مزایای استفاده از خدمات پرتویاب برای کاربران

در ادامه به بررسی مهم ترین مزایای استفاده از خدمات پرتویاب می پردازیم.

  • دسترسی کامل به اطلاعات مراکز تصویربرداری
  • امکان اخذ نوبت سریع از مراکز
  • امکان جستجوی دقیق مراکز انجام دهنده خدمت مورد نظر به تفکیک هر شهر
  • امکان مشاوره خدمات تصویر برداری پزشکی با متخصصین مربوطه
  • عدم نیاز به صرف هزینه و وقت زیاد
  • اطلاع از شرایط و آمادگی های قبل از خدمات تصویربرداری
  • قابلیت مکاتبه با مراکز تصویربرداری از طریق پنل کاربری

مزایای استفاده از خدمات پرتویاب برای پزشکان و مراکز

در ادامه برای شما به بررسی مزایای خدمات پرتویاب می پردازیم.

  • ایجاد پروفایل اختصاصی برای مراکز و اساتید
  • معرفی کامل پزشکان، مراکز و خدمات
  • حذف هزینه های طراحی وبسایت مراکز
  • تسریع و تسهیل خدمت رسانی در حوزه توریسم درمانی
  • افزایش تعداد بیماران جدید
  • کاهش زمان های خالی مرکز
  • مدیریت موثر اطلاعات
  • امکان نوبت دهی در تمام ساعات شبانه روز
  • جلوگیری از شلوغ شدن مراکز
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش نوبت های کنسلی و بدون اطلاع
  • افزایش رضایت مراجعه کنندگان
  • ایجد تمایز از رقبا
  • در اختیار داشتن گزارش کامل فعالیت ها

مزایای استفاده از خدمات پرتویاب برای پزشکان و مراکز

چگونه می توانیم از سامانه پرتویاب نوبت بگیریم؟

برای دریافت نوبت در قدم اول باید عضو این سایت باشید. زمانی که عضو سایت می شوید هر زمان که بخواهید می توانید با نام کاربری خود وارد شوید. پس از ورود به سایت خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه دریافت نوبت را بزنید.

پس از انتخاب این گزینه فرم نوبت دهی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. لازم است در این فرم اطلاعاتی که از شما درخواست شده است را وارد نمایید. در ادامه مرکز مورد نظرتان را انتخاب کرده و گزینه ثبت نوبت را بزنید.

اکنون وارد صفحه پرداخت بانکی می شوید که باید هزینه ثبت نوبت که همان کارمزد سایت است را پرداخت کنید. پس از اخذ نوبت باید منتطر پاسخ مرکز بمانید.

مشاوره آنلاین در سامانه پرتویاب

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات سامانه پرتویاب امکان دریافت مشاوره آنلاین است. این سامانه بستری را فراهم ساخته تا ارتباط بین بیمار و پزشک به صورت آنلاین برقرار شود. در صفحه مربوط به اطلاعات شخصی درج جواب های صحیح سوال ها الزامی است تا مشاور بتواند خدمات بهتری را در این زمینه به شما ارائه دهد.

تمام پزشکانی که با سامانه پرتویاب همکاری می کنند دارای کد نظام ‌پزشکی هستند و نیازی نیست در این زمینه نگران باشید. پیش از آنکه مشاوره آغاز شود باید مدارک پزشکی لازم را برای پزشک ارسال نمایید. لازم به ذکر است که برای هر یک از خدمات تنها یک مشاوره ارائه می شود به بیان دیگر شما برای دریافت دو مشاوره باید هزینه های جداگانه ای را پرداخت کنید.

برای بهبود مشاوره‌ها و خدمت رسانی به شما عزیزان مکالمه بین پزشک و بیمار در سیستم پرتویاب، ثبت و نگهداری می‌شود.

سخن پایانی

در این مطلب اولین سایت جامع نوبت دهی خدمات تصویر برداری پزشکی در کشور را به شما معرفی کردیم. سامانه پرتویاب با استفاده از برترین متخصصان در حوزه تصویربرداری پزشکی بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد.

سوالات متداول

  1. آیا هزینه ثبت نوبت از هزینه خدمات ما در مرکز پزشکی کسر می شود؟
    خیر، هزینه ثبت نوبت مربوط به کارمزد سایت است و از هزینه خدمات مرکز مورد نظر کسر نمی شود.
  2. آیا لغو نوبت در سامانه پرتویاب امکانپذیر است؟
    بله، امکان لغو نوبت هم از طرف بیمار و هم از طرف مرکز خدمات پزشکی وجود دارد.
  3. اگر نوبت ما به هر دلیلی لغو شود هزینه ثبت نوبت چه خواهد شد؟
    اگر نوبت شما به هر علتی لغو شود هزینه ثبت آن به کیف پولتان باز خواهد گشت و می توانید از آن در نوبت های بعدی استفاده کنید.
کد خبر 801305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.