سامانه آمریکایی «تاد» جدید نیست/ این موضوع بخشی از جنگ روانی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه سامانه آمریکایی «تاد» جدید نیست، گفت: ما این موضوع را در راستای جنگ روانی ارزیابی می کنیم و مشکل خاصی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر خلبان عزیز نصیرزاده در حاشیه جلسه امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مهر_ هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا موشک‌های ما می‌تواند از سامانه تاد که قرار است آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، عبور کند، اظهار کرد: سامانه تاد یک سامانه ضدبالستیک است و موضوع جدیدی نیست و پیش‌تر هم بوده است.

وی افزود: ما این اقدامات را بیشتر در راستای جنگ روانی ارزیابی می‌کنیم و مشکل خاصی نیست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تهدیدهای رژیم صهیونیستی جدید نیست و همواره چنین تهدیدهایی مطرح بوده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره موضوع مسکن اظهار کرد: موضوع مسکن خارج از بحث دوره من است؛ نیروهای مسلح، سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی برنامه جامعی برای تأمین مسکن کارکنان دارند که هم‌اکنون هم در حال انجام است؛ دولت به تأمین مسکن نیروی انتظامی کمک کرده است.

امیر نصیرزاده افزود: موضوع مسکن، مختص دوره من، دوره قبل یا دوره بعد نیست و همواره جاری و در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، تاد (THAAD) که مخفف «Terminal High-Altitude Area Defense» (پدافند هوایی مرحله پایانی ارتفاع بالا) است، سیستم دفاع موشکی ایالات متحده است که می‌تواند موشک‌های بالستیک با برد کوتاه، میان‌برد و میان‌برد مابین را، هم داخل جو و هم خارج از جو در مرحله نهایی پرواز (یا هنگام سقوط به سمت هدف) رهگیری کند؛ آمریکا به‌تازگی با درخواست رژیم صهیونیستی مبنی بر قرار گرفتن این سامانه در اختیار این رژیم موافقت کرده است.

کد خبر 801236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.