سربازان دارای رتبه در مسابقات مهارت‌آموزی در اولویت استخدام نیروهای مسلح قرار دارند

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اعطای تسهیلات به کارکنان دارای مهارت خبر داد و گفت: سربازان دارای رتبه در مسابقات مهارت‌آموزی در اولویت استخدام قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار موسی کمالی در جمع خبرنگاران در تشریح مرحله سازمانی دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار کرد: سومین مرحله مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به صورت یکپارچه در سطح هر یک از سازمان‌های نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع با هماهنگی و نظارت دستگاه‌های همکار به صورت عملی و طرح‌محور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مرحله از هر رشته سه نفر حائز بالاترین امتیاز به تفکیک سازمان‌های نیروهای مسلح به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به بازدید از اختتامیه یکی از رشته‌ها گفت: در بیست‌وچهارم مهر نیز اختتامیه مرحله سازمانی رشته آمادگی جسمانی آجا با شرکت نمایندگان نیروها و سازمان‌های تابعه آجا به میزبانی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار و نفرات برتر انتخاب و مدال‌ها و هدایای نفرات برتر اهدا شد.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: مسابقات آمادگی جسمانی به منظور ارتقای منزلت سربازی، افزایش نشاط، شادابی و آمادگی جسمانی سربازان در تمام سازمان‌های نیروهای مسلح از سطح شهرستان و یگان آغاز شد و سپس نفرات برتر در سطح استان با یکدیگر رقابت کردند و در ادامه نمایندگان آجا، سطح سازمانی را روز گذشته برگزار کردند و سایر رشته‌ها نیز در سازمان‌های نیروهای مسلح به مرور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به خبری خوش برای کارکنان وظیفه ماهر شرکت‌کننده در این مسابقات عنوان کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام خود اشتغالی، اولویت استخدام در نیروهای مسلح و جایزه نقدی از جمله هدایای نفرات برتر است، همچنین سربازان دارای رتبه در مسابقات مهارت‌آموزی در اولویت استخدام قرار دارند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: دومین دوره مسابقات مهارتی سربازان در ۲۰ رشته و در چهار سطح شهرستان، استان، سازمان و کشوری در تمام نیروهای مسلح آغاز شده است و در حال حاضر در مرحله سازمانی قرار داریم.

کد خبر 801143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.