قرارداد سرویس مدارس در «سفیر مهر» آماده مشاهده و تایید والدین است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: اولیای دانش‌آموزانی که از خدمات سرویس‌های دانش‌آموزی بهره‌مند شده‌اند، باید با مراجعه به سامانه سفیر مهر قرارداد خود را مشاهده و پس از تأیید، نسبت به پرداخت وجه سرویس اقدام کنند.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قرارداد سرویس‌دهی دانش‌آموزان آماده و در سامانه سفیر مهر قابل مشاهده است، بنابراین از اولیای دانش‌آموزان که از خدمات سرویس‌های دانش‌آموزی بهره‌مند شده‌اند، درخواست می‌شود با مراجعه به این سامانه قرارداد مربوطه را مشاهده و پس از تأیید، نسبت به پرداخت وجه سرویس اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این سامانه روش پرداخت هزینه سرویس مدارس از سه طریق نقدی، وام یا اقساط فراهم شده است، افزود: توضیحات کامل در سامانه سفیر مهر داده شده است و اولیای دانش آموزان می‌توانند یکی از روش‌های پرداخت هزینه را انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال جاری اولین سالی است که تسهیلات با بهره صفر درصد و کارمزد قانونی بانک قرض‌الحسنه رسالت در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

پرورش با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات وام شش‌ماهه خواهد بود، گفت: در تمام موارد مبلغ پیش‌پرداخت از قرارداد کسر و مابقی مبلغ پرداخت خواهد شد، البته افرادی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که مشکل بانکی یا اعتبارسنجی نداشته باشند و افرادی که در قرض‌الحسنه رسالت حساب داشته باشند، سریع‌تر و راحت‌تر می‌توانند وام را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در صورت انتخاب روش نقدی یا اقساطی که با چک صیادی انجام می‌شود، فرصت تا پایان مهر است، تاکید کرد: قراردادها به‌صورت الکترونیکی و پرداخت‌ها تنها از طریق درگاه و سامانه سفیر مهر انجام می‌شود.

کد خبر 801127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.