استاندار جدید می‌تواند وفاق اجتماعی در اصفهان ایجاد کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دولت در این انتصابات نشان داد که کارآمدی، اهل تعامل بودن و شناخت مسائل استان‌ها معیار انتصاب استانداران است و مسائل جناحی در اولویت نیست.

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتصاب مهدی جمالی‌نژاد از سوی وزیر کشور دولت چهاردهم به عنوان استاندار اصفهان اظهار کرد: استاندار جدید اصفهان به دلیل سابقه‌ای که در مدیریت شهری اصفهان داشته و سال‌های گذشته نیز به‌عنوان یک چهره ملی در سمت معاونت عمرانی وزیر کشور مشغول به کار بوده است، مسائل و اولویت‌های اصفهان را به‌خوبی می‌شناسد.

وی افزود: حتماً مد نظر استاندار جدید اصفهان خواهد بود که مشکل اصلی و ابرچالش استان اصفهان مباحث آب و هوایی و زیست‌محیطی است و امیدواریم که وی بتواند برنامه‌ریزی لازم در این خصوص را انجام دهد و برای این دو مسئله اصلی استان راه‌حل‌هایی داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهدی جمالی‌نژاد این است که خواهد توانست وفاق اجتماعی در اصفهان ایجاد کند، وی چهره‌ای اهل تعامل با همه گروه‌ها است و فکر می‌کنم که عملکردی فراجناحی خواهد داشت و امید است که با تمرکز بر این روحیه استاندار جدید، شاهد روزهای بهتری برای استان باشیم.

وی گفت: از سیدرضا مرتضوی، استاندار پیشین استان تشکر می‌کنم؛ چون در زمان مسئولیت از جمله استاندارانی بود که تمرکز ویژه‌ای بر حل مسائل اصلی استان به‌ویژه موضوع آب داشت و در این زمینه توفیقاتی هم به دست آورد و امید است که استاندار جدید نیز همین راه را ادامه دهد و پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برساند.

یزدیان گفت: دولت در این انتصابات نشان داد که کارآمدی، اهل تعامل بودن و شناخت مسائل استان‌ها را باید معیار انتصاب استانداران قرار داد و تحت فشار برخی گروه‌های سیاسی، هم‌جناح بودن را نباید معیار انتصابات قرار داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمالی‌نژاد چهره‌ای است که هم رئیس‌جمهور و هم معاونان رئیس‌جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس از وی شناخت دارند و همین شناختی که افراد از استاندار جدید دارند می‌تواند به ارتباطات کمک کند تا وی بهتر بتواند برای حل مسائل تلاش کند.

کد خبر 801121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.