امیدواریم جمالی‌نژاد مسائل مهم اصفهان را حل و فصل کند

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس گفت: با توجه به شناختی که از استاندار جدید در سطح ملی وجود دارد و وقت‌گذاری ویژه‌ای که او برای انجام کارها به خرج می‌دهد، امیدواریم مسائل اساسی استان از جمله موضوع آب، همچنین عقب‌افتادگی‌های استان از لحاظ عمرانی و جهات دیگر را بتواند حل و فصل کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتخاب مهدی جمالی‌نژاد از سوی دولت چهاردهم به عنوان استاندار اصفهان اظهار کرد: از رئیس‌جمهور و همه اعضای هیئت دولت به‌ویژه وزیر کشور برای انتخاب مهدی جمالی‌نژاد به عنوان استاندار اصفهان سپاسگزارم و می‌گویم که جمالی‌نژاد هدیه خوبی بود که به استان اصفهان داده شد.

وی افزود: امیدواریم که ایشان بتواند با نقش جامعی که در موضوعات مختلف ایفا خواهد کرد، منشأ اثر خیر برای استان اصفهان باشد و نگاهش، نگاهی باشد که همه نقاط مختلف استان را ببیند و در جهت حل مسائل آن‌ها قدم بردارد؛ به همان صورت که در سابقه مدیریت‌های گذشته وی چنین مواردی را از نزدیک مشاهده کرده‌ایم.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شناختی که از جمالی‌نژاد دارم، به نظر می‌رسد که او در همه عرصه‌ها موفق خواهد بود؛ با توجه به مباحث اساسی استان و قوه تدبیری که در ایشان سراغ داریم، همچنین شناختی که از وی در سطح ملی وجود دارد و وقت‌گذاری ویژه‌ای برای انجام کارها به خرج می‌دهد، امیدواریم که مسائل اساسی استان از جمله موضوع آب و عقب‌افتادگی‌های استان از لحاظ عمرانی و جهات دیگر را بتواند حل و فصل کند.

وی ادامه داد: ورود جمالی‌نژاد به استانداری اصفهان را که هم‌زمان با مراسم تشییع شهید عباس نیلفروشان شده است را به فال نیک می‌گیریم و با شناختی که از ایشان در پیروی از مشی شهدا و داشتن روحیه بسیجی داریم، امیدواریم بتواند در همه امور و مسائل پیش‌رو موفق عمل کند.

کد خبر 801096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.