۴ گلوگاه محلی خیابان ابن‌سینا بازگشایی شد

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از بازگشایی چهار گلوگاه محلی خیابان ابن‌سینا در این منطقه خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره اینکه منطقه ۳ شهرداری اصفهان جزو مناطق با گلوگاه‌های فراوان است، اظهار کرد: حدود ۲۴۰ گلوگاه در محله‌های مختلف این منطقه شناسایی شده است که سالانه طبق اولویت و بر اساس ردیف بودجه تعدادی از آن‌ها بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به تمرکز بازگشایی گلوگاه‌ها و اجرای پروژه‌های محله‌محور در راستای مطالبات مردمی افزود: چهار گلوگاه مهم و محلی خیابان ابن‌سینا در کوچه‌های مسجد آقانور، ابواسحاقیه، مشیرفاطمی و شهید جوادی بازگشایی شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان اعتبار ریالی این آزادسازی و رفع گلوگاه محلی را بیش از ۸۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: گلوگاه کوچه مسجد آقانور بیش از ۵ میلیارد ریال و کوچه شهید جوادی بن‌بست شهید انصاری‌پور ۱۵ میلیارد هزینه آزادسازی داشته است.

ابوطالبی ادامه داد: آزادسازی گلوگاه‌های کوچه مشیر فاطمی، بن‌بست ادب و بن‌بست صفا تاج بیش از ۳ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال و کوچه ابواسحاقیه بیش از ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

وی با اشاره به اینکه منطقه ۳ شهرداری اصفهان در سال جاری با مالک این مکان‌ها به توافق رسیده و نسبت به خرید و آزادسازی آن اقدام کرده است، گفت: آزادسازی گلوگاه‌ها در این منطقه بر اساس شرایط اضطرار، اولویت‌بندی شده است و به‌مرور زمان بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 801060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.