پاسخگویی به افکار عمومی  اعتماد عمومی را بدنبال دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: پاسخگویی به افکار عمومی می تواند اعتماد عمومی را بدنبال داشته باشد ، عملکرد ما در تحقق این مهم تاثیر گذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یکصد و بیست و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان استان کرمانشاه امروز _ سه شنبه بیست و چهارم مهر _ به ریاست عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در شهرستان روانسر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه با بررسی گزارش آخرین وضعیت میادین تنظیم بازار و ایجاد بازارهای تخصصی توسط شهرداری روانسر، ارائه گزارش وضعیت روستا بازار توسط مدیریت تعاون روستایی، ارائه گزارش وضعیت بازرسی کالاهای غیر کشاورزی توسط معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت در سالن جلسات فرمانداری شهرستان روانسر برگزار شد.

عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در این نشست گفت: نظارت زمانی اثر گذار خواهد بود که خروجی آن را در بطن جامع ببینیم، هنر ما این است که مردم را با تصمیمات درست همراه بکنیم.

وی خاطر نشان کرد: پاسخگویی به افکار عمومی می‌تواند اعتماد عمومی را به دنبال داشته باشد، عملکرد ما در تحقق این مهم تأثیر گذار است.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: افزایش سهمیه تسهیلات اشتغالزایی شهرستان روانسر و تسهیل گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات را در اولویت قرار می‌دهیم.

در ادامه این نشست، سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر نیز گفت: استقرار بانک‌های ملت و تجارت و صندوق کار آفرین امید خواسته و مطالبه به حق مردم شهرستان است.

وی افزود: انتظار داریم با توجه به ضرورت موضوع و مراجعات مردم برای انجام امورات بانکی به شهرستان‌های همجوار و تسریع در پرداخت تسهیلات، مدیران عامل بانک‌های مذکور در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

فرماندار روانسر در پایان افزود: آغاز عملیات اجرایی تأمین آب شهرک صنعتی شهرستان روانسر می‌تواند موجبات ایجاد تحول اقتصادی و سرمایه‌گذاری و فعالیت واحدهای تولیدی راکد را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 801010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.