همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی امت مقاوم با حضور مسئولین کشوری و لشکری، تحلیلگران و کارشناسان حوزه بین‌الملل، اساتید و دانشجویان از کشورهای مختلف منطقه در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی محبی عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهر_ در آئین اختتامیه این همایش، گفتمان‌سازی جبهه مقاومت را یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این همایش بین‌المللی عنوان کرد و افزود: باید موضوع مقاومت را از سنین کودکی و از طریق مدارس در جامعه نهادینه کنیم.

محبی با اشاره به بازتاب گسترده برگزاری این همایش بین‌المللی در رسانه‌های داخلی و خارجی، اظهار کرد: این همایش توانسته صدای مردم کرمانشاه در دفاع از محور مقاومت را به گوش جهانیان برساند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: مردم مقاوم کرمانشاه که در دوران دفاع‌مقدس در خط مقدم مبارزه با رژیم بعث عراق -که به تحریک آمریکا به ما حمله کرده بود- در برابر دشمن سینه سپر کردند و با مقاومت جانانه خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست پیدا کنند، امروز پای محور مقاومت ایستاده‌اند و آمادگی کمک به برادران دینی خود را دارند.

محبی با اشاره به پای کار بودن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های قوی در حوزه بهداشت و درمان، برای حضور در جبهه مقاومت در میدان است و از هیچ تلاشی برای حمایت از مردم مظلوم لبنان و غزه دریغ نخواهد کرد.

وی سپس با بیان اینکه امروز محور مقاومت ضربات سنگینی بر پیکره دشمنان وارد کرده، گفت: امروز در مورد چهره زشت غرب برای مردم دنیا روشنگری شده و دیگر جهانیان فریب آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخواهند خورد.

محبی با اشاره به رو به زوال بودن رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: این رژیم کودک‌کش آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و همین روزها پایان رژیم جعلی صهیونیستی اعلام خواهد شد.

قرائت بیانیه همایش، تجلیل از جمعی از خانواده‌های شهدا و چهره‌های مقاومت، تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش و… از برنامه‌های این مراسم بود.

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» با حضور جمعی از چهره‌های ملی و بین‌المللی محور مقاومت به منظور اعلام حمایت از جبهه مقاومت و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

این همایش دو روزه در چهار محور دیپلماسی مقاومت، اصل مقاومت در قرآن، حکمرانی مقاومت و جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی در تالار برق کرمانشاه برگزار شد.

کد خبر 801001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.