انهدام ۳ بولدوزر و یک تانک صهیونیست‌ها با موشک‌های هدایت شونده حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن ۳ دستگاه بولدوزر نظامی و یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان خود در حومه رامیا و با موشک‌های هدایت شونده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاورانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه سه بولدوزر و یک تانک مرکاوا را در حومه رامیا با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان دوشنبه نیز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که سه تانک مرکاوای رژیم اسرائیل را در اطراف منطقه عیتا الشعب در جنوب لبنان با موشک‌های هدایت شونده مورد اصابت قرار داده و سربازان داخل تانک‌ها نیز کشته و زخمی شده‌اند.

حزب الله اعلام کرد که این عملیات منجر به سوختن بولدوزرها و تانک‌ها و کشته و زخمی شدن افراد داخل آن‌ها شد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد. حزب الله همزمان با عملیات‌های هوایی خود مانع از پیشروی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خاک لبنان شده است.

حزب‌الله لبنان اخیراً با انتشار یک اینفوگرافیک اعلام کرد که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) در مجموع سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

کد خبر 800977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.