تداوم افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی همچنان نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی و افزایش رطوبت در مناطق ساحلی و مناطق جنوبی و جنوبِ غربی و بخش‌هایی از مرکز و غرب استان تا اوایل هفته آینده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _سه‌شنبه بیست و چهارم مهر_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی همچنان نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی و افزایش رطوبت در مناطق ساحلی و مناطق جنوبی و جنوبِ غربی و بخش‌هایی از مرکز و غرب استان تا اوایل هفته آینده خواهد بود.

وی افزود: در این ایام شاهد وقوع پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی (بویژه فردا چهارشنبه در مناطق ساحلی، جنوبی، جنوبِ غربی و راه‌های مواصلاتی تا مرکز استان) و افزایش ابر (در ارتفاعات شمال و شرق) خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: تا روز پنجشنبه تغییرات دمایی محسوس نیست. اما از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده روند کاهش دما مورد انتظار است.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۹.۹ و ایذه با ۱۳.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۹ و کمینه دمای ۲۰.۵ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 800940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    1 0
    عجبا...این گرما و شرجی و الودگی دست بردار نیست..یکماه از پاییز هم گذشت هنوز شرجی و گرمای ۳۸...۳۹ درجه