حمله موشکی مجدد حزب‌الله به حیفا

منابع رسانه‌ای از حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به اهدافی در بندر «حیفا» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، المیادین در این باره گزارش داد که در پی شلیک موشک از خاک لبنان آژیرهای خطر در حیفا و مناطق اطراف آن به صدا درآمده است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب‌الله در این دور از حمله دست‌کم ۲۵ موشک به سمت حیفا و «الکریوت» پرتاب کرده است.‌

رسانه‌های صهیونیستی نیز از اصابت چند موشک حزب‌الله به منطقه «کریات بیالیک» در شرق حیفا خبر دادند.

حزب‌الله نیز با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به هدف قرار دادن وحشیانه شهرها، روستاها و غیرنظامیان توسط اسرائیل ساعت ۰۲:۲۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه شهر اشغالی حیفا را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.

همزمان، منابع رسانه‌ای از اصابت یک پهپاد مسلح حزب‌الله به یک هدف نظامی در «نهاریا» خبر دادند.

مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز نیز چند موشک بالستیک به حیفا پرتاب کرده بود.

حزب‌الله لبنان همچنین از صبح امروز تا بدین لحظه ۱۴ عملیات علیه مواضع صهیونیست‌ها انجام داده است و در مهمترین حمله، شهرک «کریات شمونه» با تعدادی موشک مورد اصابت قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

کد خبر 800931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.