کنگره شهدا، فرصتی برای اتصال منطق جبهه مقاومت به فرهنگ انقلاب اسلامی

استاندار لرستان گفت: کنگره شهدا، فرصت بزرگی است که منطق جبهه مقاومت را به فرهنگ انقلاب اسلامی ایران متصل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، ابوطالب شفقت امروز _ سه‌شنبه بیست و چهارم مهر_ در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ملی شهدای لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با بیان اینکه فردا مکان پیشنهادی برای اختصاص به دبیرخانه را بازدید خواهیم کرد تا انتخاب نهایی را انجام‌دهیم، اظهار کرد: مکان دبیرخانه باید به‌گونه‌ای باشد که ظرفیت برگزاری جلسات تخصصی و همچنین هماهنگی کمیته‌های بیست‌ودوگانه را داشته باشد.

وی افزود: با انتخاب و ساماندهی دبیرخانه کنگره شهدا دستگاه‌های اجرایی و نهادها می‌توانند پیشنهادات و وظایف خود را در برگزاری کنگره را از طریق دبیرخانه پیگیری کنند.

استاندار لرستان گفت: کانون‌های اندیشه‌ورزی و کارگروه‌های تخصصی‌تر قبل از برگزاری جلسات عمومی هماهنگی کنگره تشکیل و پیشنهادات خود را به دبیرخانه اعلام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: جلسه بعدی شورای سیاست‌گذاری نهایتاً ظرف ۱۵ روز آینده برگزار خواهد شد و نقشه راه برگزاری کنگره و همچنین سازماندهی کلی برنامه‌های در دست اقدام تدوین و مشخص خواهند شد.

شفقت با بیان اینکه کنگره شهدا، فرصت بزرگی است که منطق جبهه مقاومت را به فرهنگ انقلاب اسلامی ایران متصل کنیم، گفت: هدایت جامعه به سمت معنویت با ترسیم نقشه راه با استفاده از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از اهداف کنگره است.

کد خبر 800923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.