تأکید بر تسریع روند اجرای پیشخوان زیارت در مشهد

شهردار مشهد مقدس بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه پیشخوان زیارت تأکید کرد و گفت: یکی از مکان‌هایی که باید در پروژه پیشخوان زیارت مورد نگاه ویژه قرار گیرد، عرصه میدان شهداست، زیرا میدان شهدا کانون اصلی تجمعات مردمی و جزو هسته مرکزی شهر مشهد بوده و باید نمادهای زیارتی در آن بیشتر دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف در نشست مشترک کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد با شورای معاونان شهرداری مشهد مقدس اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به صورت پررنگ از گذشته نیز مطرح بوده، توسعه شهر مشهد به سمت شرق است که به همین منظور نیز اقدامات مختلف زیرساختی در حوزه عمران، ترافیک و خدمات شهری انجام شد که نمونه آن احداث بوستان‌ها و توسعه قطارشهری به شهرک شهید رجایی و باهنر است.

وی افزود: یکی از مباحثی که هیچ‌کس به آن ورود پیدا نمی‌کرد، اما در این دوره تصویب و اجرا شد، طرح پیشخوان زیارت بود، اما باید روند اجرای این طرح تسریع شود.

شهردار مشهد مقدس گفت: یکی از مکان‌هایی که باید در پروژه پیشخوان زیارت مورد نگاه ویژه قرار گیرد، عرصه میدان شهداست، زیرا میدان شهدا کانون اصلی تجمعات مردمی و جزو هسته مرکزی شهر مشهد بوده و باید نمادهای زیارتی در آن بیشتر دیده شود.

کد خبر 800920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.