محوطه مسجد جامع گورتان ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از قرار گرفتن ساماندهی و کف‌سازی محوطه‌های پیرامون مجموعه مسجد جامع گورتان اصفهان در دستور کار این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه کف‌سازی گذر مسجد جامع گورتان منطقه ۹ به‌طول ۳۰۰ متر با عرض هفت متر است که برای اجرای آن یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، مدت پیمان این پروژه چهار ماه است.

وی افزود: منطقه ۹ اصفهان دارای ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در بافت تاریخی است، تداخل بافت تاریخی با بافت جدید ترکیب زیبایی برای این منطقه به‌وجود آورده است.

محوطه مسجد جامع گورتان ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از مشکلات گذر مسجد جامع گورتان می‌توان به تخریب بخش‌هایی از آن و ایجاد مشکل برای ساکنان اشاره کرد، همچنین وجود بعضی مجموعه‌ها در این محدوده از دیگر معضلات این گذر است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: پروژه ساماندهی گذر مسجد جامع گورتان منطقه ۹ شامل تخریب و برچیدن بتن، جداول بتنی و کف‌پوش‌های بتنی، همچنین خاک‌برداری، حمل و بارگیری، زیرسازی، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی، سنگ‌فرش با سنگ، طراحی و ساخت بدنه محیط با المان‌های خاص شهری، تجهیز تأسیسات به‌صورت کامل شامل (حفر چاه و سیستم دفع آب‌های سطحی و تأسیسات مکانیکی، کابل‌کشی، روشنایی و تأسیسات برقی) است.

کد خبر 800888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.