تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هدف مدیریت شهری ششم اصفهان تلاش در مسیر ارتقای نقش این کلان‌شهر در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» است.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هدف شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان تلاش در مسیر ارتقای نقش کلان‌شهر اصفهان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و در همین راستا تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» بوده است.

وی افزود: در همین راستا در سال‌های اخیر به‌دلیل افزایش هزینه‌های تمام شده اجرای پروژه‌ها، مدیریت شهری ناگزیر به رعایت دو اصل هدفمندی و گزیده‌کاری بوده است تا با بهره‌گیری از منابع موجود بهترین نتیجه در راه رسیدن به آرمان‌ها حاصل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: نخستین برنامه شهر اصفهان در قالب برنامه اصفهان ۲۲+ سال ۱۳۷۵ تدوین شد و از آن زمان تاکنون طرح‌ها و پروژه‌های بسیاری اجرا شده است تا اصفهان را به مکان بهتری برای زندگی تبدیل کند.

نورصالحی گفت: دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده یکی از بهترین تجربه‌های بشری است که جز با نیروی اراده و تلاش ممکن نیست و برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی همسو و هم‌جهت با اهداف ضروری است.

وی ادامه داد: برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۱۰ نیز که هفتمین برنامه تدوین شده شهرداری اصفهان است، با تاکید بر رعایت چارچوب‌ها و اصول مندرج در اسناد فرادست و دریافت رویکرد مشارکت مبنا تلاش کرده است تا این مسیر را ادامه دهد و با دریافت نظرات ذی‌نفعان متعدد به‌ویژه شهروندان به شیوه‌های مختلف همچون برگزاری نشست‌های شهراندیشی، برگزاری نظرسنجی‌ها و تحلیل مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، مسائلی را که نیازمند توجه بیشتر بوده است را مد نظر قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: این برنامه نتیجه هزاران ساعت هم‌اندیشی با شهروندان، خبرگان، اساتید، مدیران، اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهری است که از نظر روشی و تعدد دست‌اندرکاران در نوع خود کم نظیر است.

کد خبر 800835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.