کسری پارکینگ یکی از عوامل مهم در صدور رأی قلع بنا است

مدیر کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان گفت: کسری پارکینگ یکی از عوامل مهمی است که ممکن است منجر به صدور رأی قلع بنا شود، زیرا کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ در رابطه با معضل تأمین پارکینگ و ترافیک شهری حساس است و به راحتی از این مسئله عبور نمی‌کند.

مهرداد محلوجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تفاوت تخلفات ساختمانی مسکونی و تجاری از نظر کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اظهار کرد: تخلفات ساختمانی در کاربری‌های مسکونی و تجاری متفاوت است، به‌ویژه در کاربری تجاری باید به ازای هر ۲۵ مترمربع، یک واحد پارکینگ تأمین شود، بنابراین اگر تخلفی در کاربری تجاری رخ دهد، نخستین مشکلی که مطرح می‌شود، کسری پارکینگ است.

وی افزود: کسری پارکینگ یکی از عوامل مهمی است که امکان دارد منجر به صدور رأی قلع بنا شود، زیرا کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ در رابطه با معضل تأمین پارکینگ و ترافیک شهری حساس است و به راحتی از این مسئله عبور نمی‌کند.

مدیر کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان با اشاره به تخلفات در تغییر کاربری مسکونی به تجاری عنوان کرد: گاهی فرد در یک ملک با کاربری مسکونی، کاربری تجاری ایجاد می‌کند، در این حالت دو تخلف از جمله تغییر کاربری از مسکونی به تجاری و کسری پارکینگ برای بخش تجاری جدید رخ داده است.

محلوجی ادامه داد: بررسی این تخلفات در صلاحیت کمیسیون ماده ۱۰۰ است و ممکن است کمیسیون‌های مختلف نظرات متفاوتی در این زمینه داشته باشند، اما در هر حال تأمین پارکینگ موضوع بسیار مهمی در تصمیم‌گیری‌های این کمیسیون‌ها است.

کد خبر 800829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.