۷۰ درصد پوشاک بازار ما اسلامی و در شان زنان ما نیست

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره اینکه بیش از ۷۰ درصد پوشاک بازار ما اسلامی و در شان زنان ما نیست گفت: در صورت توجه نکردن به تامین بازار با توجه به فرهنگ و ذائقه عفیفانه بانوان به مرور ذائقه زنان و دختران جامعه تغییر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهر_ در نشست با خبرنگاران استان یزد با تاکید بر اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری اثر رسانه در عقب راندن دشمن از تجهیزات نظامی بیشتر است اظهار کرد: دشمنان اتاق فکر دارند و حتی در ساخت عروسک نیز با برنامه‌ریزی کار کرد و چیزی را ساخت که در همه جوامع هجمه‌های فراوان داشت.

وی افزود: در عصر حاضر صحنه عملیات دشمن فقط و فقط زنان و بانوان هستند، باید باور کنیم که صحنه عملیات کجاست، نقطه ضعف‌هایی داریم باید بدانیم و نقطه‌های اقتدار دشمن را شناسایی کرده و با همراهی و همفکری در راستای حل چالش‌ها اقدام کنیم.

۷۰ درصد پوشاک بازار ما اسلامی و در شان زنان ما نیست

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به هدف جشنواره فردخت در حوزه زنان و بانوان افزود: زنان ما باید در جامعه باشند اما عفیف و پاک دامن هم باشند، بنابراین ساخت پوشاک عفیفانه باید اتفاق بیفتد، لذا صنعت و تولیدکننده باید در کنار زنان ما در فضاهای مختلف وجود داشته باشند تا آنچه که متناسب با نیاز زنان است طراحی و تولید کنند.

سردار زارع کمالی با اشاره به لزوم اینکه هنرمندان را باید با صنعت پوشاک عفیفانه پیوند دهیم گفت: دشمن یک دهه گذشته اعلام کرد که زدن اسلام از طریق برداشتن چادر زنان ایرانی و اسلامی است، این هدفی است که دشمن بیش از یک دهه پیش اعلام کرد که برنامه‌های خود را بر طبق آن می‌چیند.

وی افزود: این نقطه ضعف ما بود که به موقع عمل نکردیم و باید از همان زمان برای پوشاک برادران و خواهران خودمان فکر می‌کردیم، در کنار پوشاک باید در همه عرصه‌های دیگر به خصوص غیرت مردان و عفت زنان کار کنیم.

۷۰ درصد پوشاک بازار ما اسلامی و در شان زنان ما نیست

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر لزوم شناخت زنان و هنرمندان فعال در عرصه پوشاک و عفاف و ارتباط آن با صنعت تولید پوشاک تصریح کرد: جشنواره فردخت با محور تمدن سازی، بر اساس تاریخ و فرهنگ ایرانی برگزار می‌شود.

سردار زارع کمالی با بیان اینکه جشنواره فردخت اقدامی برای بسترسازی تحقق تمدن نوین اسلامی است، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که فرهنگ پوشش بانوان یزدی و حسینیه ایران را به کشور و دنیای اسلام ارائه دهیم و امید که حسینیه ایران با محور بانوان فرهنگ عفت را گسترش دهد.

وی با اشاره به فرهنگ غنی مردمان دیار قنات، قنوت قناعت، خاطرنشان کرد: باید پوشش بانوان یزدی را بررسی کنیم و آنچه را همخوانی با فرهنگ، آب و هوا، اقتصاد و بوم یزد دارد را شناسایی کرده و تولید کنیم.

۷۰ درصد پوشاک بازار ما اسلامی و در شان زنان ما نیست

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: ۷۰ تا ۸۰ درصد پوشاک ما در بازار در شأن زنان ما نیست هر گاه پوشش مناسبی را فرزندان دختر و همسر ما در بازار نیابند به مرور ذائقه آنان نیز در انتخاب پوشاک تغییر می‌کند.

سردار زارع کمالی با اشاره به حضور مادر بزرگوار شهید حسین سرسنگی از شهدای حادثه تروریستی در راسک در این نشست خبری گفت: شهید سرسنگی در عرصه‌های مختلف می‌توانست کار کند و درآمدهای خوبی داشته باشد و بی دردسر پیش برود اما بر خلاف همه کار در سپاه را انتخاب کرد و برای ماندن در راهی که انتخاب کرده است استوار بود و مدام از شهید انتظاری شهادت را طلب می‌کرد، وظیفه ما نشان دادن راه و رسم شهدا است و باید به راه و رسم آنان عمل کنیم.

۷۰ درصد پوشاک بازار ما اسلامی و در شان زنان ما نیست

به گزارش ایمنا، اولین جشنواره استانی فرهنگی، هنری و دانش بنیان فردخت از امروز آغاز شده و تا آبان ماه ادامه دارد.

این جشنواره در سه سطح ویژندها و تولیدی‌ها، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی با محوریت مانتو اجتماع، طراحی کالکشن خانواده و پژوهش به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

۷۰ درصد پوشاک بازار ما اسلامی و در شان زنان ما نیست

کد خبر 800778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.