مدیران مس امیدوار به بازگشت نویدکیا

باشگاه مس رفسنجان امیدوار است محرم نویدکیا به تیم بازگردد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با اعلام کناره‌گیری محرم نویدکیا از هدایت تیم فوتبال مس رفسنجان، گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شد، اما مدیران باشگاه در حال حاضر زمام امور را به دست امیرحسین پیروانی سپرده‌اند تا تیم را برای بازی روز پنجشنبه مقابل استقلال خوزستان آماده کند.

با وجود مطرح شدن برخی اسامی طی روزهای اخیر، پیگیری‌ها نشان می‌هد مدیران مس رفسنجان برنامه‌های دیگری را در نظر دارند. نخستین گزینه این باشگاه بازگشت محرم نویدکیا است و اگرچه او به‌دلیل برخی مسائل و دلخوری ترجیح داده به اصفهان برگردد، اما مدیریت امیدوار است بتواند با انجام مذاکرات او را راضی به بازگشت کند.

درصورتی‌که جدایی راه نویدکیا و مس رفسنجان قطعی شود، مسعود شجاعی و رضا مهاجری، دو گزینه جدید برای هدایت نارنجی‌ها هستند که ممکن است به‌زودی مذاکرات جدی در این زمینه آغاز و به عقد قرارداد منجر شود.

علاوه بر این، ادامه کار با امیرحسین پیروانی گزینه دیگری است که مدیران مسی در برنامه‌های خود قرار داده‌اند تا در زمان مناسب تصمیم بهتر و جدیدتری بگیرند. باشگاه مس رفسنجان در حال حاضر مشغول بررسی این گزینه‌هاست و باید دید در روزهای پیش رو آیا تصمیم‌گیرندگان این باشگاه رو به گزینه‌های جدیدتر می‌آورند یا در چارچوب همین برنامه، تکلیف نیمکت تیم مشخص خواهد شد.

کد خبر 800773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.