شهرداری مشهد به زیرساخت‌های ورزشی خود نگاه درآمدزایی ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مدیریت شهری نگاه درآمدزایی به زیرساخت‌های ورزشی ندارد و حتی به صورت رایگان به نهادهای مردمی و شوراهای اجتماعی محلات و عموم شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی با بیان اینکه شهرداری مشهد به عنوان یک ابَرسازمان شناخته می‌شود، اظهار کرد: برهمین اساس، در راستای وظیفه اجتماعی خودش در حوزه ورزش و سلامت شهروندان نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد زیرساخت‌هایی به عنوان سالن‌های ورزشی را به‌خاطر گام برداشتن در راستای همین مأموریت ایجاد کرده است، افزود: نگاه شورای شهر نیز نسبت به این موضوع، نگاهی حمایتی و پشتیبانی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شهرداری‌های مناطق باید وظیفه نظارتی نسبت به این زیرساخت‌ها داشته باشند تا از این طریق، یارانه‌های حوزه ورزش به جامعه هدف برسد و جوانان و نوجوانان از این زیرساخت‌ها بهره ببرند.

حجت‌الاسلام منصوریان تصریح کرد: شهرداری مشهد در این دوره، براساس سیاست‌های ابلاغی شورای شهر، نگاه درآمدزایی به زیرساخت‌ها و سالن‌های ورزشی نداشته و ندارد، حتی در برخی بازه‌های زمانی به صورت رایگان در اختیار شوراهای اجتماعی محلات، تشکل‌های مردم‌نهاد و عموم شهروندان قرار گرفته‌اند.

کد خبر 800762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.