بهره‌برداری از ساختمان پردیس دخترانه دانشگاه فرهنگیان خوزستان تا ۳ ماه آینده

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ساختمان دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) اهواز تا سه ماه آینده تکمیل می‌شود.

محمد سعیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: یکی از کارهای فاخر خوزستان دانشگاه پردیس فرهنگیان است که این ساختمان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال اجرا است. و همه تلاش ما این است این ساختمان با امکانات خوب تا سه ماه آینده تکمیل شود.

وی افزود: برای تکمیل و تحویل این ساختمان نیازمند حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم که در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه خوزستان و سازمان نوسازی مدارس کشور هستیم تا این اعتبار تأمین شود و پروژه تا سه ماه آینده به صورت نهایی تکمیل و تحویل داده شود.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان خاطرنشان کرد: البته فاز اول این پروژه شامل تکمیل ساختمان آموزشی است و آماده بهره برداری است. در فاز دوم احداث ساختمان‌هایی مانند موتورخانه، توسعه شبکه برق و … است که در حال انجام است.

سعیدی‌پور با بیان اینکه در کنار دانشگاه فرهنگیان یک مجموعه رفاهی در حال اجرا است، عنوان کرد: این پروژه بیش از ۱۰ سال نیمه‌کاره بود، اما مقاوم‌سازی، تغییر کاربری و معماری و تکمیل این پروژه در حال انجام است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که در صورت تأمین اعتبار تا سه ماه آینده قابل بهره‌برداری است.

کد خبر 800741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.