جزئیات مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان در اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: طبق اعلام صدا و سیمای مرکزی قرار بود مراسم تشییع بعد از ظهر پنجشنبه در اصفهان برگزار شود اما به دلیل درخواست مردم و برخی ملاحظات، زمان برگزاری مراسم به صبح تغییر یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات مراسم تشییع شهید نیلفروشان در اصفهان اظهار کرد: اولین برنامه ما مراسم استقبال رسمی ویژه نظامی از شهید نیلفروشان است که به‌صورت نظامی و مختصر در فرودگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه، بعد از نماز مغرب و عشاء، از ساعت ۱۹ تا ۲۱ مراسم وداع در امامزاده شاه میر حمزه در خیابان سروش برگزار خواهد شد تا مردم بتوانند در این مراسم وداع شرکت کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اعلام کرد: صبح روز پنجشنبه مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید با حضور و مشارکت همه مردم اصفهان که همیشه ثابت کرده‌اند در پشتیبانی از جبهه مقاومت و حمایت از انقلاب اسلامی در صف مقدم قرار دارند، برگزار خواهد شد.

فدا با بیان اینکه این مراسم نشان‌دهنده صف مقدّم و پرچم‌داری ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان و تجدید بیعت با آرمان‌های معظم رهبری و شهدا خواهد بود، توضیح داد: مراسم پنجشنبه رأس ساعت ۸:۳۰ در میدان بزرگمهر اصفهان شروع خواهد شد و پس از آن، مراسم تشییع از میدان بزرگمهر به سمت گلستان جاوید شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم ختم و بزرگداشت روز شنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ در محل گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: طبق اعلام صدا و سیمای مرکزی قرار بود مراسم تشییع بعد از ظهر پنجشنبه در اصفهان برگزار شود اما به دلیل درخواست مردم و برخی ملاحظات، زمان برگزاری مراسم به صبح تغییر یافت.

کد خبر 800691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.