به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، وحید امیری در جلسه رسیدگی به تخلفات گردشگری استان کرمانشاه اظهار کرد: در این جلسه شکایات و اشکالات وارده به یکی از مجموعههای هتل بوتیک استان با حضور نماینده این مجموعه بررسی شد.
وی افزود: این اشکالات در قالب سه شکایت بود که با حضور نماینده هتل بررسی شد و مجموعه هتل بوتیک متعهد به رفع اشکالات موجود شد.
معاون گردشگری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه ویژه این مجموعه شایسته است در نوع ارائه خدمات به گردشگران نهایت دقت و ظرافت لحاظ شود.
امیری با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به گردشگران بهترین تبلیغ برای استان است، تاکید کرد: نظارت بر تأسیسات گردشگری با دقت و جدیت بدون هیچگونه چشمپوشی انجام میشود.
وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای جلب رضایت گردشگران به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: حمایت از حقوق گردشگران یکی از اصول اولیه توسعه گردشگری استان است.
معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: این مجموعه متعهد شد ضمن رفع نواقص در مدت یک ماه آینده، عملکرد مالی خود را برای بررسی به ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمانشاه تحویل دهد.
نظر شما