پاسخگویی به خواسته‌ها و دغدغه‌های شهروندان در سومین فصل برنامه تلویزیونی «اصفهان من»

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه سومین فصل برنامه تلویزیونی «اصفهان من» از هفته گذشته روی آنتن تلویزیون رفته است، گفت: هدف اصلی این برنامه که روزهای یکشنبه‌ و سه‌شنبه‌ ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود، پاسخگویی به خواسته‌ها و دغدغه‌های شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به پخش فصل جدید برنامه تلویزیونی «اصفهان من» اظهار کرد: فصل سوم این برنامه از دو هفته پیش تاکنون از شبکه استانی اصفهان روی آنتن رفت.

وی افزود: این برنامه قرار است به‌صورت منظم یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه استانی پخش شود و به دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان بپردازد.

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت برنامه تلویزیونی اصفهان من گفت: از شهروندان درخواست می‌شود این برنامه را دنبال کنند و انتقادات و پیشنهادهای خود را برای بهبود کیفیت برنامه مطرح کنند، زیرا هدف اصلی این برنامه پاسخگویی به خواسته‌ها و دغدغه‌های شهروندان است.

معرک‌نژاد ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که طی این دو هفته به آن پرداخته شده، موضوع رفع آلودگی هوای اصفهان است؛ در این راستا از شهروندان خواست می‌شود که در این پویش همکاری کنند و به شهرداری برای رفع این معضل یاری رسانند.

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های مهم شهرداری این کلان‌شهر حلقه چهارم ترافیکی است که از دوره قبلی مدیریت شهری آغاز شده است و در دوره فعلی با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود، گفت: این پروژه بزرگ که به کاهش ترافیک و رفع آلودگی هوای شهر کمک می‌کند، یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری است.

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: تکمیل این پروژه می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان و کاهش معضلات ترافیکی و زیست‌محیطی اصفهان داشته باشد.

معرک‌نژاد با اشاره به مشارکت شهروندان در پویش رفع آلودگی هوا تاکید کرد: از شهروندان دعوت می‌شود که در یک پویش مشارکتی به پرسشی که از آن‌ها مطرح شده، پاسخ دهند که «اگر به جای شهردار اصفهان بودند، برای رفع آلودگی هوای شهر چه می‌کردند؟» و با ارائه نظرات خود به شهرداری، در یافتن راه‌حل‌های مؤثر برای مشکلات شهری یاری رسانند.

وی با اشاره به ملاقات‌های هفتگی شهردار اصفهان با شهروندان در برنامه «مردم سلام» گفت: این برنامه یکی دیگر از برنامه‌های مهم شهرداری اصفهان است که از بیش از یک سال گذشته تاکنون به‌طور مستمر برگزار و دیدارهای هفتگی شهردار اصفهان با مردم مناطق مختلف شهر را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: شهردار اصفهان شامگاه امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهر_ به منطقه ۱۱ شهرداری خواهد رفت و در مسجد حضرت علی‌بن ابیطالب (ع) رهنان واقع در خیابان شهیدان عاملی حضور پیدا می‌کند تا شهروندان بتوانند به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه با شهردار گفت‌وگو و نظرات، پیشنهادها و مطالبات خود را مطرح کنند.

سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این ملاقات‌ها فرصتی برای تعامل نزدیک‌تر شهرداری با شهروندان است و شهردار با گوش دادن به دغدغه‌های مردم، در راستای رفع مشکلات شهری گام برمی‌دارد.

کد خبر 800666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.