فراخوان ثبت نام خرید تاکسی برقی در کلان‌شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از انعقاد توافقنامه برای خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی در این کلان‌شهر با شرکت کرمان‌موتور خبر داد و گفت: این تاکسی‌ها دارای ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی شرکت مربوطه است که با نرخ بهره حداکثر هشت درصد ارائه می‌شود.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به امضای توافق‌نامه فعالیت ۵۰ تاکسی برقی با شرکت کرمان‌موتور اظهار کرد: تنها خودرویی که مجوز شورای عالی ترافیک برای فعالیت در ناوگان عمومی را دارد و پلاک شده خودروی jac e50a است که با مبلغ یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه اصفهان دومین شهر کشور است که در زمینه تاکسی برقی اقدام کرده است، افزود: با حمایت دولت، شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان تاکسی برقی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آئین‌نامه واگذاری تاکسی‌برقی تصویب شد و رانندگانی که حداکثر سن آن‌ها ۵۵ سال باشد و حداقل پنج سال سابقه رانندگی ممتد با تاکسی داشته باشند می‌توانند برای اطلاع از شرایط اختصاصی و عمومی این آئین‌نامه به کانال ایتای سازمان به نشانی http://news taxi مراجعه و از شرایط مطلع شوند.

پرورش با بیان اینکه این تاکسی‌های برقی دارای ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی شرکت مربوطه است که با نرخ بهره حداکثر هشت درصد ارائه می‌شود، گفت: سایر شرایط خودرو در کانال ایتا توضیح داده شده است و رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سازمان تاکسیرانی واقع در پل تمدن مراجعه و از شرایط اطلاع پیدا کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تعداد خودروهای برقی محدود است، اولویت با رانندگانی است که زودتر نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.
وی در ادامه افزود: تحویل خودروها از سوی شرکت ۶۰ روز پس از تکمیل وجه انجام خواهد شد.

کد خبر 800621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.