بازی خوبی بود، اما نتیجه عادلانه نبود

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان گفت: به تیم حریف و بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم بازی خوبی بود، اما نتیجه عادلانه نبود.

کیوان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با عملکرد شاگردانش مقابل زغال‌سنگ طبس در هفته دوم لیگ‌برتر هندبال اظهار کرد: بازی خوبی بود، تیم حریف باتجربه و سابقه‌دار بود و بازیکنانش قدر موقعیت‌ها را دانستند و در نهایت موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

وی افزود: در رابطه با داوری باید بگویم که مدیریت‌های اشتباه داوری باعث شد تا ما بازی پیش‌افتاده را با تساوی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان ادامه داد: نباید داوری در پیروزی نتیجه دیدار تأثیرگذار باشد حتی اگر حق میزبانی داشته باشند، امیدوارم اشتباه از من باشد و پس از بررسی توسط کارشناسان مشکلی نباشد، اما صحنه‌هایی را شاهد هستیم که حتی در رده‌های پایه شاهد آنها نیستیم.

وی تصریح کرد: در این وضعیت اقتصادی سرمایه باشگاه‌ها که برای تیم هزینه می‌کنند با این روند باعث دلسردی باشگاه‌ها می‌شود. امیدوارم فدراسیون همانند نظارت بر عملکرد مربیان، بر عملکرد داوران نیز نظارت کند.

صادقی در پایان گفت: به تیم حریف و بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم بازی خوبی بود، اما نتیجه عادلانه نبود.

باید بر داوری در لیگ‌برتر نظارت شود

ساسان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با توقف تیم گیتی‌پسند مقابل زغال‌سنگ طبس در هفته دوم لیگ‌برتر هندبال اظهار کرد: دیدار خوبی را با تیم زغال‌سنگ طبس داشتیم، تیم خوبی بود و بازیکنان ملی‌پوش بسیاری داشت، اما در رشته هندبال داور تأثیر به‌سزایی دارد و با یک سوت می‌تواند اتفاقات مختلفی را رقم بزند.

وی افزود: خسته نباشید به تیم حریف می‌گویم و خوشحال هستم که توانستیم حداقل یک امتیاز با خود به اصفهان ببریم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان بیان کرد: در برخی از دقایق بازی خوب عمل نکردیم و این موضوع باعث شد آنها با بازیکنان باتجربه‌ای که دارند در نهایت از فرصت‌سوزی‌های ما استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم هندبال گیتی‌پسند در جدال هفته دوم خود مقابل تیم زغال‌سنگ طبس در شهر طبس موفق شد با پیروزی در نیمه نخست به رختکن رود، اما در نهایت در نیمه دوم به تساوی ۲۶ بر ۲۶ و تقسیم امتیاز رضایت داد.

کد خبر 800601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.