جدال مقابل نفت‌وگاز دشوار بود

بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم نفت‌وگاز گچساران یک تیم بومی است و رقابت در شهر گچساران که با حمایت هواداران آن‌ها همراه است برای‌شان دشوار بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهداد مرتجی پس از پیروزی در هفته دوم لیگ‌برتر هندبال مقابل تیم نفت‌وگاز گچساران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دیدار سختی که با نماینده گچساران داشتیم آگاه بودیم، این تیم از لحاظ کادر و بازیکنان بسیار خوب است، امروز از حمایت هواداران خود نیز برخوردار بودند و این موضوع رقابت را دشوارتر می‌کرد.

وی افزود: با آنالیزی که از تیم داشتیم و تلاشی بازیکنان انجام دادند توانستیم در نیمه نخست این دیدار با سرعت‌بخشی به بازی با اختلاف قابل‌قبولی که ایجاد کردیم، پیروز راهی رختکن شدیم.

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: در نیمه دوم با جایگزین کردن بازیکنان با تجربه سعی‌بر کنترل بازی و حفظ نتیجه داشتیم که این امر محقق شد و موفق شدیم دو امتیاز شیرین از گچساران را به سوغات ببریم.

رقابت در شهرم برایم سخت بود

میلاد قلندری نیز در جمع خبرنگاران پس از جدال در هفته دوم لیگ‌برتر هندبال مقابل تیم نفت‌وگاز گچساران اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم نفت‌وگاز گچساران در خانه حریف بود، اما موفق شدیم با ایجاد اختلاف امتیاز در این دیدار در نهایت پیروز شویم.

وی افزود: تیم نفت‌وگاز گچساران یک تیم بومی است و بازی مقابل این تیم در شهر گچساران دشوار بود.
بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در رابطه با رقابت در شهر خود، عنوان کرد: عملکرد خوبی داشتم، اما رقابت در شهر خودم، برایم سخت است، اما امیدوارم بتوانیم این روند پیروزی را تا آخر فصل ادامه دهیم و جام قهرمانی را از آن خود کنیم.

به گزارش ایمنا، دیدار تیم‌های هندبال نفت‌وگاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوم لیگ‌برتر هندبال، عصر امروز دوشنبه، بیست‌وسوم مهر از ساعت ۱۴ در سالن پدخندق گچساران برگزار شد که در نهایت طلایی‌پوشان موفق به کسب پیروزی با نتیجه به پیروزی ۲۷ بر ۲۰ شدند.

کد خبر 800593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.