پیروزی نهایی متعلق به امت اسلامی است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ما باید به پروژه اسلامی پایبند بمانیم و برای دستیابی به وحدت و عدالت تلاش کنیم، چراکه پیروزی نهایی متعلق به امت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ناصر ابوشریف امروز _ دوشنبه بیست و سوم مهر _ در همایش بین‌المللی امت مقاومت که در تالار برق کرمانشاه برگزار شد ضمن تأکید بر این که جهان اسلام با پروژه‌ای گسترده و متحد، می‌تواند در برابر استعمار غرب و صهیونیسم مقاومت کند، اظهار کرد: اکنون ما نیازمند یک پروژه اسلامی هستیم که بتواند جایگزین استعمار غرب و برنامه‌های آن شود؛ این پروژه باید به‌گونه‌ای طراحی شود که کشورهای اسلامی را در یک امت واحده متحد کند و پاسخگوی نیازهای منطقه باشد.

وی افزود: پروژه‌های استعماری غربی، به‌ویژه آمریکا و انگلستان، طی سال‌های متمادی به تضعیف کشورهای اسلامی پرداخته‌اند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تلاش برای تجزیه کشورهای منطقه، گسترش فرهنگ غرب‌زدگی و ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی را مهمترین ابزارهای غرب علیه مسلمانان خواند و خاطرنشان کرد: غرب تلاش کرده است که با ایجاد فتنه و تفرقه، از اتحاد بین کشورهای اسلامی جلوگیری کند.

ابوشریف ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ابزارهای غرب برای تحقق اهداف خود، ایجاد رژیم صهیونیستی در منطقه است. این رژیم که به مؤلفه‌های قدرت نظامی تجهیز شده است، به ویرانی سرزمین و ملت فلسطین پرداخته است، اما مردم فلسطین همچنان مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت‌های نظامی و تسلیحاتی غرب از رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: تنها از آغاز جنگ اخیر، آمریکا ده‌ها هزار تن مواد منفجره و تسلیحات به اسرائیل ارسال کرده است. این حمایت‌ها نشان‌دهنده ارتباط تنگاتنگ رژیم صهیونیستی با پروژه‌های استعماری غرب است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران کشورهای عربی حامی رژیم صهیونیستی را نیز به‌شدت موردانتقاد قرارداد و خاطرنشان کرد: برخی از این رژیم‌ها در کنار اسرائیل قرارگرفته و به‌جای حمایت از فلسطین، در پی اجرای سیاست‌های آمریکا هستند. همه ملت‌های اسلامی در قلب خود همچنان حامی فلسطین و آرمان‌های اسلامی هستند و اما متأسفانه می‌بینیم رژیم‌های آن‌ها در میدان برخی به گونه‌ای دیگر عمل می‌کنند.

ابوشریف با اشاره به قرارگیری امت اسلامی در برابر امتحان بزرگ، تصریح کرد: طوفان‌الاقصی در واقع یک پروژه بود، پروژه اسلامی که می‌تواند پاسخی جدی به تهدیدات خارجی باشد. این پروژه باید بر اساس ارزش‌های قرآنی بنا شود و وحدت امت اسلامی را در پی داشته باشد.

وی جمهوری اسلامی ایران را همواره حامی مقاومت دانست و تأکید کرد: این حمایت‌ها باعث دستاوردهای بزرگی در غزه و دیگر نقاط جبهه مقاومت شده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ما باید به پروژه اسلامی پایبند بمانیم و برای دستیابی به وحدت و عدالت تلاش کنیم، چراکه پیروزی نهایی متعلق به امت اسلامی است و همانطور مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند هر ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی خدمت به بشریت و مردم است.

ابوشریف هدف پروژه اسلامی را عدالت و زنده‌کردن ارزش‌های بشری دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین ادبیاتی که در این مملکت هم جاری است، ادبیات مهدوی بوده و ما اعتقاد داریم که ایشان می‌آیند و دنیا را پر از عدل و داد خواهند کرد.

کد خبر 800553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.