شرایط معافیت مشمولان سربازی دارای ۳ فرزند و بیشتر چگونه است؟

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضوابط معافیت برای مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر و نحوه اقدام افراد حائز شرایط برای دریافت این معافیت را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اکبر معادلی اظهار کرد: مشمولان و سربازان حین خدمت دارای چهار فرزند و بالاتر و همچنین مشمولان و سربازان حین خدمت که حداقل ۴۰ سال تمام دارند و دارای سه فرزند هستند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی تا پایان سال ۱۴۰۴ معاف هستند.

وی افزود: برای برخورداری از این معافیت، غیبت مانع نیست و مشمولان باید در مرحله اول با مدارک و مستندات شناسنامه‌ای خود، همسر و فرزندان به دفاتر خدمات الکترونیکی پلیس +۱۰ و تکمیل فرم تعهد آموزشی، ثبت درخواست معافیت را انجام دهند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در مرحله بعدی، اطلاعات مشمول به وظیفه عمومی ارسال و بررسی می‌شود و در صورت نداشتن شرایط، ارسال پیامک برای مشمول انجام و در صورت نقص مدارک، مراتب به مشمول برای پیگیری اعلام خواهد شد و در صورت مثبت بودن تمام شرایط، کارت معافیت هوشمند توسط معاونت وظیفه عمومی استان صادر می‌شود.

معادلی با اشاره به اینکه سربازان حین خدمت باید مدارک خود را به یگان خدمتی ارائه کنند تا پس از بررسی و تأیید نسبت به ترخیص آنها در سامانه اقدام شود، خاطرنشان کرد: افرادی که پیش از این دوره‌های آموزش رزم مقدماتی و تکمیلی را در سپاه پاسداران یا سایر نیروهای مسلح طی کرده‌اند، نیازی به تکمیل فرم تعهد آموزشی ندارند.

کد خبر 800546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.