۸ پروژه ورزشی گلستان آماده گشایش است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از بهره‌برداری از هشت پروژه ورزشی در این استان هم‌زمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در گلستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، قاسمعلی برزمینی اظهار کرد: هشت پروژه ورزشی استان شامل سه سالن سرپوشیده و پنج سالن روباز (چمن مصنوعی) در گرگان، گمیشان، وشمگیر آق‌قلا، گالیکش و بخش بهاران سرخنکلاته هم‌زمان با هفته تربیت بدنی آماده گشایش است، قدمت برخی از این هشت سالن ورزشی از یک دهه نیز بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه ۳۱۰ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزینه شد، افزود: همچنین ۲۵ خانه ورزش روستایی در نقاط مختلف گلستان با آماده کردن ابزار لازم برای به‌کارگیری ورزش دوستان گشایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از پیش‌بینی اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته تربیت بدنی در شهرها و روستاهای استان نیز خبر داد و گفت: جشنواره و مسابقات فرهنگی و ورزشی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و علاوه بر آن، گلستان در این هفته میزبان مسابقات کاراته کشوری در آزادشهر و کشتی گورش ترکمن در سیمین شهر است.

وی افزود: در نخستین روز هفته تربیت بدنی ورزش صبحگاهی با حضور مسئولان در بیشتر نقاط استان گلستان برگزار می‌شود که در گرگان ورزشگاه آزادی شماره یک میزبان بانوان و شماره ۲ میزبان آقایان است.

برزمینی گفت: گلستان ۷۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۵۱ رشته ورزشی دارد که ۱۵۰ نفر از آنان ملی‌پوش هستند.

وی در خاتمه افزود: کبدی، والیبال، بسکتبال، شطرنج، ژیمناستیک، رزمی، فوتبال، کشتی، ووشو، کاراته، تکواندو، اسکواش، جانبازان و توانیابان، ناشنوایان و والیبال ساحلی از رشته‌های شاخص استان محسوب می‌شود.

کد خبر 800515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.